سه دوربین عکاسی پرفروش بازار معرفی شدند

بازار دیجیتال- دوربین‌های عکاسی دیجیتال یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار دیجیتال هستند که معمولا بازار پر رونقی هم دارند. این روزها هم اگرچه بازار محصولات دیجیتال رونق بازار روزهای قبل عید نوروز را ندارد، اما دوربین‌های عکاسی گویا هنوز هم طرفداران و خریداران خودشان را دارند.

به این ترتیب بسیاری از فعالان و فروشندگان بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معتقدند که این روزها سه دوربین از میان دیگر مدل‌ها از اقبال بهتری در بازار برخوردارند.

بر این اساس دوربین‌های مدل Coolpix P۶۰۰۰ از نیکون، مدل PowerShot A۱۱۰۰ IS از کانن و مدل D۹۰ از نیکون در روزهای اخیر بیشترین فروش را در بازار دوربین‌های عکاسی دیجیتال به خودشان اختصاص داده‌اند.

مدل Coolpix P۶۰۰۰ در واقع محصولی است که می‌تواند نظر کاربران نیمه حرفه‌ای و حتی تازه‌کار را هم به خودش جلب کند.

این دوربین که در ماه آگوست گذشته به بازار معرفی شده، تصاویر را با وضوح ۵/۱۳ مگاپیکسل ثبت و ذخیره می‌کند.

این محصول با کارت‌های حافظه SD و SDHC سازگار بوده و قابلیت زوم اپتیکال تا ۴ برابر را هم دارد.

این دوربین پرطرفدار دارای یک نمایشگر LCD با اندازه ۷/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. ابعاد این دوربین برابر ۴۳× ۶۶× ۱۰۷ میلیمتر بوده و وزن آن به۲۸۰ گرم می‌رسد.

این دوربین همچنین مجهز به خروجی ویدئو و یک پورت USB بوده و حداکثر میزان حساسیت آن به ۱۶۰۰ می‌رسد.دوربین مدل

PowerShot A۱۱۰۰ IS شرکت کانن هم برای کاربران تازه‌کاری که می‌خواهند به صورت کاملا اتوماتیک عکاسی کنند، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

این دوربین وضوح تصویری برابر ۱/۱۲ مگاپیکسل داشته و توانایی زوم اپتیکال تا ۴ برابر را هم دارد.

این محصول که در روزهای اول سال میلادی جدید به بازار معرفی شده، دارای حداکثر سرعت شاتر ۱ به ۱۶۰۰ بوده و با دو باتری سایز AA هم شارژ می‌شود.

نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۵/۲ اینچ بوده و تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد. این دوربین ۱۵۵ گرمی سبک دارای ابعادی برابر ۹۵×۶۲×۳۱ میلیمتر دارد.

سومین دوربین پرفروش این روزهای بازار هم مدل دیگری از شرکت نیکون است.

دوربین مدل D۹۰ که یکی از پرطرفدارترین دوربین‌های عکاسی نیمه‌حرفه‌ای بازار است، توانسته نظر اغلب کاربران را به خودش جلب کند.

این دوربین در ماه آگوست سال میلادی گذشته به بازار معرفی شده و امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۲مگاپیکسل را هم دارد.

این دوربین از لنز نیکور شرکت نیکون بهره می‌برد و حداکثر سرعت شاتر آن برابر یک‌ به ۴۰۰۰ است.

نمایشگر این دوربین با اندازه بزرگ ۳ اینچ تصاویر را با وضوح ۹۲۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دوربین امکان فیلمبرداری HD را هم داشته و دارای پورت‌های HDMI و USB هم هست. D۹۰ با ابعاد ۷۷×۱۰۳×۱۳۲ میلیمتر، دارای وزن ۶۲۰ گرمی هم هست.

این دوربین‌های پرفروش در حال حاضر با قیمت به ترتیب۱۱۰۰۰۰۰،۲۲۵۰۰۰ و ۴۴۰۰۰۰ تومان برای مدل‌های PowerShot A۱۱۰۰ IS از کانن، D۹۰ و Coolpix P۶۰۰۰ از نیکون با گارانتی شرکت نورنگار در بازار به فروش می‌رسند.