PMP جدید سازگار با محیط‌زیست و مجهز به کلیدهای لمسی

بازار دیجیتال- شرکت Teclast که یکی از تولیدکنندگان فعال در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه‌های پخش چند رسانه‌ای قابل حمل آن هم از نوع پرطرفدار لمسی است، به تازگی جدیدترین محصول خود را به بازار معرفی کرده است.

این محصول جدید با مدل M۶۶ به بازار معرفی شده و قابلیت‌های ویژه و منحصر به فردی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی این دستگاه نمایشگر آن است که از نوع LCD با اندازه بسیار بزرگ ۵ اینچ است. این بار اما شرکت Teclast به جای تولید یک PMP لمسی، یک محصول جدید با کلیدهای کاملا لمسی را طراحی و تولید کرده است. این کلیدهای لمسی به عقیده بسیاری از کارشناسان بازار، می‌توانند به‌زودی جای نمایشگرهای لمسی محبوب را بگیرند. با این همه نمایشگر بزرگ این دستگاه انتخاب بسیار خوبی برای تماشای فیلم و کلیپ می‌تواند باشد. این نمایشگر تصاویر را با وضوح HD برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های H.۲۶۴ MKV ، RM/RMVB و AVI امکان پخش و اجرا در این دستگاه را دارند.

M۶۶ طراحی ظاهری کاملا ساده‌ای داشته و به دلیل وجود نمایشگر بزرگش بسیار شبیه به قاب عکس‌های دیجیتالی به نظر می‌رسد. این محصول همچنین از موادی ساخته شده است که با محیط‌زیست سازگار بوده و انرژی کمتری را نسبت به محصولات مشابه مصرف می‌کنند. شرکت Teclast اما همچنان اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدیدش اعلام نکرده است. اما گویا قرار است M۶۶ ابتدا به بازار کشور چین عرضه شده و به فروش عمومی برسد.