محصولی با کلیدهای لمسی و طراحی منحصر به فرد

بازار دیجیتال- شرکت ال‌جی که یکی از شرکت‌های فعال در بازار دیجیتال است، به تازگی از عرضه جدیدترین محصول خود به بازار انواع دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل خبر داده است. این mp۳ player جدید با مدل UP۳ به بازار معرفی و عرضه شده است. UP۳ یک دستگاه پخش موسیقی قابل حمل با طراحی و قابلیت‌های ویژه و جالب توجه است که به تازگی وارد بازار شده است. mp۳ player جدید ال‌جی درست یک هفته بعد از معرفی جدیدترین iPod Shuffle به بازار معرفی شده و به گفته فعالان این بازار گویا برای رقابت با این محصول به بازار عرضه شده است.

این دستگاه ابعاد نسبتا کوچکی داشته و طراحی بدنه آن کاملا منحصر به فرد است. بدنه این دستگاه با انحنای کمی که دارد، مجهز به کلیدهای کنترل کاملا لمسی است که می‌تواند نظر اغلب کاربران را که این روزها به دنبال محصولات لمسی هستند به خودش جلب کند. این کلیدهای لمسی درست در قسمت انحنای این دستگاه و با زاویه کمی از نمایشگر قرار گرفته‌اند.

طراحی این دستگاه ارگونومیک بوده و تنها کمی بزرگ‌تر از iPod Shuffle به نظر می‌رسد.

UP۳ همچنین مجهز به یک نمایشگر OLED کوچک و تک‌رنگ است که تصاویر را با وضوح ۳۶×۹۶ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این mp۳ player قابلیت پخش و اجرای فایل‌هایی با فرمت‌های mp۳، WMA و WAV یا صداهای سه‌بعدی را دارد. این دستگاه در دو نسخه ۲ و ۴ گیگابایتی طراحی و تولید شده و در دسته mp۳ playerهای ارزان قیمت بازار قرار می‌گیرد.

این محصول مجهز به قابلیت ضبط صدای دیجیتالی بوده و از یک رادیوی FM بهره می‌برد که امکان ضبط برنامه‌های رادیویی را هم به کاربرانش می‌دهد. UP۳ همچنین دارای یک پورت USB پر سرعت برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و انتقال اطلاعات هم هست.

طبق اعلام شرکت ال‌جی این mp۳ player جدید به تازگی با قیمت ۴۱ و ۵۱دلار به ترتیب برای نسخه‌های ۲ و ۴ گیگابایتی خود به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.