گفته می‌شود به دنبال ایجاد اشتباهات فراوان در سیستم فیلترینگ کشور و عدم امکان گزارش سایت‌هایی که به اشتباه فیلتر می‌شوند، صفحه جدیدی برای فیلترینگ مخابرات طراحی شده که در آن از بیننده درخواست می‌شود در صورتی که این سایت به اشتباه فیلتر شده آن را با ذکر دلیل به ایمیلی در شرکت فناوری اطلاعات ارسال کنند. دست‌های پنهان

در پی چاپ گزارش «چرا اینترنت پرسرعت گران می‌شود؟» یک منبع آگاه در سازمان تنظیم مقررات در تماس با خبرنگار گروه دیجیتال با تایید این گزارش افزود که سازمان طی یک سال و نیم گذشته همواره سعی کرده است که این مصوبه را اجرایی کند، اما متاسفانه دست‌های پشت پرده تا به حال از اجرای آن جلوگیری کرده‌اند.

گفتنی است، کمیسیون تنظیم مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور در جلسه ۲۵ خود در تاریخ دهم دی ماه سال ۸۶ یعنی یک سال و دو ماه پیش مصوباتی داشته است که تا به حال اجرایی نشده است. در یکی از بندهای این مصوبه آمده است که تعرفه‌های خدماتی مخابراتی و امکانات مرتبط مصوب کمیسیون شماره ۴ مورخ یک آذر ماه سال ۸۴ به ازای هر مشترک از ۳۰هزار ریال به ۱۰هزار ریال کاهش یابد. اما عدم اعمال این مصوبه باعث شده تا ۲۲۰هزار مشترک اینترنت پر سرعت در کشور در مجموع ماهانه بالغ بر ۴۵۳میلیون تومان هزینه اضافی پرداخت کنند.