PMP جدید مجهز به دوربین عکاسی - ۲۰ فروردین ۸۸

بازار دیجیتال- این روزها با ادامه روند محبوبیت محصولات پرطرفدار شرکت اپل، تلاش برای رقابت با این محصولات و کسب سهم بیشتر از بازار هم افزایش پیدا کرده است. شرکت‌های چینی اما در این میان گویا تلاش بیشتری کرده و سعی دارند محصولاتی با بیشترین شباهت به محصولات اپل را طراحی و تولید کنند.

در همین راستا یک شرکت چینی به تازگی محصولی را به بازار انواع mp۳ playerها معرفی و عرضه کرده است که به اعتقاد این شرکت رقیب جدی برای iPod به حساب می‌آید. این محصول که یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل است با مدل GAME-۸۰۰ به بازار معرفی شده است.

این دستگاه طراحی جالبی داشته و ابعاد بدنه آن نسبتا بزرگ است.

GAME -۸۰۰ که در سه رنگ متنوع آبی، قرمز و زرد طراحی شده، مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۲ اینچ است که این نمایشگر تصاویر را با وضوح تصویر ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این محصول جدید قابلیت پخش و اجرای فایل‌هایی با فرمت‌های رایج موسیقی، ویدئو و عکس را داشته و امکان اجرای فایل‌های متنی و e-book را هم دارد. GAME-۸۰۰ مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۴ گیگابایت می‌رسد. این محصول امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD را هم به کاربرانش می‌دهد. ویژگی مهم این محصول اما مجهز بودن آن به یک دوربین عکاسی دیجیتال در قسمت پشت خود است. این دستگاه در حال حاضر با قیمت ۸۰دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.