17اینچ‌های گران و ارزان قیمت LG

بازار دیجیتال- تا پیش از عرضه گسترده مانیتورهای LCD به بازار و زمان رونق بازار مانیتورهای معمولی مانیتورهای ۱۷ اینچ به دلیل حجم و صفحه مناسبی که داشتند جزو پرمخاطب‌ترین‌های بازار بودند.

روند تقاضا برای مانیتورهای ۱۷ اینچ پس از عرضه گسترده مانیتورهای LCD همچنان ادامه یافت، به طوری که طبق اعلام فعالان بازار، امروز مانیتورهای LCD با سایز ۱۷اینچ در بازار با استقبال زیادی مواجه هستند.

مدل M۱۷۱۷A از مانیتورهای ۱۷ اینچ گران قیمت LG است که مجهز به تیونر تلویزیونی، اسپیکر استریو، ورودی آنتن، Component و AV/S-Video است.

وضوح تصویر این مانیتور، تلویزیون ۱۷ اینچ ۱۰۲۴×۱۲۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن ۲۵۰cd/m۲ است.نسبت کنتراست این مانیتور نیز ۳۰۰۰:۱ و زاویه دید آن ۱۶۰ درجه افقی وعمودی است.

M۱۷۱۷A قابلیت نمایش ۲/۱۶میلیون رنگ را داشته و وزن آن معادل ۲۸/۵کیلوگرم است.این مانیتور با قیمت ۲۷۷هزار و ۸۰۰تومان به فروش می‌رسد و جزو گران قیمت‌ترین مانیتورهای ۱۷ اینچ این برند است.مدل L۱۷۶۰TR نیز مانتیور گران قیمت دیگری از این خانواده است که به موتور پردازش تصویر و زاویه دید وسیع است.

وضوح تصویر این مانیتور ۱۷ اینچ نیز ۱۰۲۴×۱۲۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن ۳۰۰cd/m۲ است.نسبت کنتراست L۱۷۶۰TR نیز ۵۰۰۰:۱ و زاویه دید آن ۱۷۰ درجه افقی و عمودی است.این مانیتور قابلیت نمایش ۲/۱۶میلیون رنگ را داشته و با قیمت ۲۴۶هزار تومان به فروش می‌رسد.

از مانیتورهای ۱۷اینچ گران قیمت بازار گفتیم، بد نیست به مانیتورهای ارزان قیمت ۱۷اینچ نیز اشاره کنیم.مدل L۱۷۵۲S ازمانیتورهای ۱۷ اینچ ارزان قیمت LG است که به پایه گردان و در عین حال استوار، تکنولوژی DFC، موتور پردازش تصویر و منبع تغذیه در داخل دستگاه مجهز است.وضوح تصویر این مانیتور ۱۰۲۴×۱۲۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن ۳۰۰cd/m۲ است.نسبت کنتراست این مانیتور نیز ۵۰۰۰:۱ و زاویه دید آن ۱۶۰درجه افقی و عمودی است.این مانیتور نیز با قیمت ۱۸۶هزار تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.