دوربین حرفه‌ای برای کاربران مختلف

بازار دیجیتال- جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال DSLR شرکت اولمپوس به بازار معرفی شده است. این دوربین عکاسی که با مدل E-۴۵۰ به بازار معرفی شده در واقع یکی دیگر از دوربین‌های سری E-۴۰۰ این شرکت است که به خاطر ابعاد کوچک و طراحی قابل حمل‌شان در بازار شناخته می‌شوند. دوربین مدل E-۴۵۰ که برای کاربرانی از هر سطح مناسب استفاده است، می‌تواند برای استفاده کاربران مبتدی هم انتخاب خوبی باشد. این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۰ مگاپیکسل را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

ویژگی مهم و قابل توجه این دوربین مجهز بودن آن به فیلترهای Art بوده و با استفاده از این ۳ فیلتر مانند تمام دوربین‌های این سری امکان عکاسی خلاقانه با شیوه‌های جدید و متنوع را به کاربرانش می‌دهد.

دوربین جدید اولمپوس همچنین از یک نمایشگر LCD نسبتا بزرگ با اندازه ۷/۲ اینچ بهره می‌برد که این نمایشگر امکانات مختلفی مانند تشخیص چهره تا ۸ چهره، تکنولوژی تنظیم سایه در تصاویر و تکنولوژی Perfect Shot Preview را داشته و امکان عکاسی دقیق و راحت‌تر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

نمایشگر حرفه‌ای این دوربین همچنین قابلیت تماشای تصاویر با زاویه ۱۷۶ درجه را هم به کاربرانش می‌دهد.

E-۴۵۰ همچنین از لنز ZUIKO DIGITAL هم بهره می‌برد. طبق اعلام شرکت اولمپوس، دوربین عکاسی دیجیتال جدید E-۴۵۰ قرار است از روز نهم ماه مه به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد. این در حالی است که این شرکت هنوز اطلاعاتی درباره قیمت احتمالی این محصول را اعلام و منتشر نکرده است.