لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت DELL

بازار دیجیتال - مدل M۶۴۰۰ از سری Precision به عنوان لپ‌تاپ گران‌قیمت DELL در بازار داخلی معرفی شد. طبق اعلام زیگورات، نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، این لپ‌تاپ همانند یک PC با قابلیت پشتیبانی تا ۱۶گیگابایت حافظه با پهنای باند بالا است که به پردازنده intel Core ۲ Duo X۹۱۰۰، صفحه نمایش ۱۷اینچ و حافظه چهار گیگابایتی از نوع DDR۲ مجهز است.

تجهیز به هارددیسکی با ظرفیت ۶۴۰گیگابایتی، کارت گرافیک Nvidia Quadro FX ۳۷۰۰M با ظرفیت ۱۰۲۴مگا بایت، مودم V.۹۲ و چهار پورت USB و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

امکان استفاده از هاردهایی با سرعت و ظرفیت بالا، مجهز به پوشش امنیتی و امکان استفاده از هاردهای Raid با سرعت و ظرفیت بالا تا یک کیلو بایت از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

M۶۴۰۰ با قیمت سه میلیون و ۹۷۰هزار تومان و ضمانت زیگورات به فروش می‌رسد.

مدل M۴۴۰۰ از سری Precision نیز لپ‌تاپ گران‌قیمت دیگری از خانواده DELL است که از لحاظ مشخصات فنی تقریبا شبیه به مدل M۶۴۰۰ است و با هدف یک اجرای جهت‌دار برای مشتریانی در رده‌های مهندسین، مدیاکارها، تدوینگران و ... به بازار عرضه شده است. این لپ‌تاپ ۷/۲کیلوگرمی، به صفحه نمایش ۴/۱۵اینچی از نوع wuxga و پردازنده intel Core ۲ Duo T۹۶۰۰ مجهز است. تجهیز به حافظه چهار گیگابایتی، هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰گیگابایت، کارت گرافیک Nvidia Quadro FX ۷۷۰M، مودم V.۹۲ و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. زیگورات قیمت این لپ‌تاپ را نیز دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان اعلام کرد.