لپ‌تاپ‌هایی با قیمت پایین‌تر از یک میلیون

بازار دیجیتال - تا پیش از این کمتر پیش می‌آمد در خانواده سونی شاهد عرضه لپ‌تاپ‌هایی با قیمت پایین‌تر از یک میلیون تومان باشیم.

اما این اواخر سونی اقدام به عرضه لپ‌تاپ‌هایی با قیمت پایین به بازار کرده است. فعالان بازار معتقدند رکود حاکم بر بازار، علت اصلی کاهش قیمت لپ‌تاپ‌های این برند در بازار است. گروه دیگری نیز معتقدند تمایل مصرف‌کنندگان به استفاده از لپ‌تاپ‌های سبک‌وزن باعث کاهش تقاضا و در نتیجه کاهش قیمت لپ‌تاپ‌های سنگین‌وزن در بازار شده است.

به هر حال و به هر دلیلی که باشد، سونی دو مدل لپ‌تاپ ارزان‌قیمت به بازار عرضه کرده است که قیمتی کمتر از ۸۰۰هزار تومان دارند.

مدل VGN-NR۳۶۰E/T یکی از لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت سونی است که به صفحه نمایش ۴/۱۵اینچ از نوع wxGA با وضوح تصویر ۸۰۰×۱۲۸۰ نقطه در اینچ مجهز است.

این لپ‌تاپ ۸۵۰/۲کیلوگرمی به پردازنده inTel Dual Core T۲۳۷۰، رم ۲۰۴۸ مگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۰۰ گیگابایت SATA مجهز است.

تجهیز به درایو DVD±Rw Double Layer / DVD±Rw Drive، کارت گرافیک ۳۱۰۰ با ظرفیت ۳۵۸ مگابایت، مودم V.۹۲، چهار پورت USB۲/۰ و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ با قیمت ۷۷۰هزار تومان و ضمانت نقش به فروش می‌رسد.

مدل VGN-NR۳۳۰E/S نیز لپ‌تاپ ارزان‌قیمت دیگری از خانواده سونی است که به پردازنده inTel Dual Core T۲۳۷۰، رم ۲۰۴۸ مگابایتی و هارددیسک ۱۶۰ گیگابایتی SATA مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز ۴/۱۵اینچ از نوع wxGA با وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ نقطه در اینچ است.تجهیز به درایو DVD±Rw Double Layer / DVD±Rw Drive، مودم V.۹۲، چهار پورت USB ۲/۰ و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ نیز با قیمت ۷۵۰هزار تومان و ضمانت نقش به فروش می‌رسد.

مدل VGN-NS۱۰۵N/S نیز لپ‌تاپ ارزان‌قیمت دیگری از خانواده VAiO سونی است که به پردازنده (۲GHZ)اinTel contrino T۵۸۷۰، حافظه ۱۰۲۴ مگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۱۶۰گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز مانند دو مدل قبلی ۴/۱۵اینچ و وزن آن ۸۵۰/۲کیلوگرم است.

تجهیز به مودم V.۹۲، چهار پورت USB ۲/۰ و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۸۳۰هزار تومانی است.