خیز LCDهای بنکیو برای بازارهای جدید

بازار دیجیتال- شرکت بنکیو که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات دیجیتال در دنیاست، به دنبال کسب سهم بیشتر از بازار جهانی و پر رونق انواع تلویزیون‌های LCD به تازگی بازار کشور چین را هدف قرار داده است.

این شرکت اعلام کرده است که تصمیم دارد ۳۰۰هزار دستگاه تلویزیون LCD تولید خود را تا پایان سال ۲۰۰۹ به بازار چین صادر کند. این در حالی است که طبق اعلام بنکیو، این شرکت قصد دارد بیش از یک‌میلیون دستگاه تلویزیون LCD خود را تا پایان سال ۲۰۱۰ وارد این بازار کند.

از طرفی «هانک هورگ»، رییس شرکت بنکیو در کشور چین در این مورد گفته است: «شرکت ما تصمیم دارد تلویزیون‌های LCD جدید خود را در اندازه‌های ۴۲،۳۷،۳۲،۲۲ و۲۰ اینچ تا پایان ماه آوریل جاری و مدل‌های ۴۶ و ۵۲ اینچ خود را در نیمه دوم سال ۲۰۰۹ به بازار جهانی معرفی کند».

این در حالی است که گویا مانیتورهای LCD این شرکت هم در بازار چین نظر طرفداران بسیاری را به خودشان جلب کرده‌اند. به این ترتیب حجم صادرات این محصولات با افزایش سالانه ۱۱درصدی در فصل اول امسال به ۶۰۰هزار دستگاه رسید. از طرف دیگر حجم صادرات این محصول در فصل چهارم سال ۲۰۰۸ تنها برابر ۲۹۰هزار دستگاه بوده است.