PMP با بدنه کاملا فلزی

بازار دیجیتال- شرکت iRiver که یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان بازار جهانی انواع پخش‌کننده‌های قابل حمل است، به زودی قرار است جدیدترین محصول خود را به بازار عرضه کند. این محصول جدید در واقع یک دستگاه PMP است که با مدل E۵۰ به بازار معرفی شده است. این دستگاه در حقیقت نسخه جدیدی از مدلE۱۰۰ این شرکت است که تفاوت عمده آن‌ها به طراحی بدنه E۵۰ که کاملا فلزی است مربوط می‌شود.

PMP جدید شرکت iRiver با طراحی منحصر به فردش می‌تواند نظر اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. E۵۰ همچنین بدنه باریک و سبکی دارد که امکان حمل راحت‌تر را به کاربرانش می‌دهد. ابعاد بدنه این دستگاه برابر ۷/۷ ×۸/۳۸ × ۸۸ میلیمتر بوده و وزن آن تنها به ۲/۴۰ گرم می‌رسد.

این محصول دارای یک نمایشگر LCD با اندازه ۸/۱ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۲۰×۱۷۲ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه که مبتنی بر حافظه داخلی است، ظرفیتی برابر ۴ گیگابایت دارد.

E۵۰ امکان اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳ ، WMA وAPE را داشته و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌ SMV را هم به تصویر می‌کشد. این دستگاه قابلیت پخش مداوم ۵۲ ساعت موسیقی را داشته و فایل‌های ویدئویی را هم با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه به نمایش می‌گذارد.

شرکتiRiver اعلام کرده است که ممحصول جدیدش را اولین بار در تاریخ ۲۰ ماه مارس و ابتدا در ژاپن به بازار عرضه خواهد کرد.