بازار دیجیتال- محصول جدید شرکت پاندا با نام GATEDEFENDER در بازار داخلی معرفی شد.

شبیری، مدیرعامل شرکت ایمن رایانه پندار درباره محصول جدید پاندا گفت: این کالا در ادامه خانواده GateDefender از سری خانواده ۹۰۰۰ معرفی شده که سخت‌افزار آن با همکاری شرکت سان مایکروسیستم طراحی شده و برای نرم‌افزارهای پاندا مناسب است و به عنوان یک Gate way جلوی ورودی شبکه قرار می‌گیرد.

وی افزود: موردی که این محصول را از جهت سخت‌افزاری از دیگر محصولات متمایز می‌کند، قابلیت پشتیبانی یک شبکه بزرگ تا اندازه ۳هزار سیستم است که تا امروز هیچ سخت‌افزاری در این رده نتوانسته بیش از هزار سیستم را پوشش دهد.

رضا پرسته، مدیر فروش این شرکت نیز با معرفی دستگاه GateDefender Performa گفت: طبق آمار، بیش از ۹۵ درصد از تمامی آلودگی‌های شبکه‌های سازمانی از طریق ورودی اینترنت وارد می‌شود و دستگاه GateDefender نیز بر همین اساس طراحی شده تا به عنوان یک سپر دفاعی در ورودی اینترنت عمل کند و در خروجی اینترنت نیز ترافیک و اطلاعات ارسالی را امن کند.

وی افزود، محصول جدید پاندا راه‌حلی برای مقابله با تهدیدهای اینترنتی دارد.

راه‌حلی که پاندا با دستگاه GateDefender Performa ارائه می‌دهد این است که زمانی که داده‌های وب می‌خواهند وارد شبکه شوند بعضی از سازمان‌ها از یک فایروال سخت‌افزاری یا لایه دفاعی استفاده می‌کنند. بعد از عبور از لایه دفاعی داده‌ها وارد این دستگاه GateDefender می‌شود و از بابت کدهای مخرب، اسپم‌ها و غیره پردازش می‌شود و بعد از آن وارد سرورهای ما برای دسترسی کاربران می‌شود.

مدیر فروش شرکت پاندا درباره مزیت‌های این دستگاه گفت: اولین مزیت طرح، پیچیدگی‌های امنیتی در شبکه است. علاوه بر این، دستگاه مذکور امکان مدیریت و کنترل ریسک‌های امنیتی و اطمینان از عدم ایجاد اختلال در فعالیت‌های سازمانی را فراهم می‌کند.