کاهش زمان برگزاری نمایشگاه سبیت

مسوولان سبیت اعلام کردند شرکت دویچه مس‌، میزبان این نمایشگاه فن‌آوری در آلمان، قصد دارد یک روز از زمان برگزاری نمایشگاه تجاری سبیت در سال میلادی آینده کم کند و آن را به‌صورت پنج روزه برگزار کند. به گزارش (ایسنا)، این نمایشگاه از ۲ تا ۶ ماه مارس برگزار خواهد شد و به‌جای یکشنبه در روز شنبه خاتمه می‌یابد. این کاهش زمانی در بخشی از تحول مداوم سبیت صورت می‌گیرد که در نقطه اوجش به مدت بیش از یک هفته برگزار شد، اما در سال‌های اخیر شرکت‌های سازنده محصولات مصرفی این نمایشگاه را برای نمایشگاه IFA در برلین رها کرده‌اند که اکنون همه ساله برگزار شده و تنها به محصولات الکترونیکی مصرفی اختصاص دارد.

تاکید بر فن‌آوری‌های سبز

برگزارکنندگان نمایشگاه سبیت سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های سبزو سازگار با محیط زیست را رمز بهبود شرایط دشوار اقتصادی فعلی دانستند. با توجه به تاکید بر لزوم گسترش فن‌آوری‌های سبز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه سبیت پیش‌بینی می‌شود که امسال شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نیز این مساله را مورد توجه جدی قرار دهند. سبیت بزرگترین رویداد نمایشگاهی قاره اروپا در عرصه فن‌آوری است که همه ساله در ماه اسفند در شهر‌هانووفر آلمان برگزار می‌شود.

تکنولوژی‌ها و محصولات جدید گیگابایت

گیگابایت اعلام کرد که برخی از تکنولوژی‌ها و محصولات جدید خود را در نمایشگاه سبیت سال جاری معرفی می‌کند. این شرکت که به تازگی نسخه سوم مادربوردهای با طول عمر بالای خود را به بازار عرضه کرده است، خبر از عرضه چندین مدل جدید با استفاده از این طراحی داد. نسل سوم تکنولوژی‌های با طول عمر بالا که در دو نسخه کلاسیک و معمولی عرضه شده‌اند، برای افزایش کارآیی، کاهش حرارت تولیدی و افزودن به طول عمر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در زمینه مادربوردهای طراحی شده بر پایه پلت‌فرم اینتل، سری جدید مادربوردهای این شرکت با استفاده از چیپ ست‌های سری ۴ معرفی خواهند شد و در زمینه پلت‌فرم AMD نیز اصلی‌ترین محصولات معرفی شده مادربوردهایی خواهند بود که از سوکت AM۳ به همراه حافظه‌های DDR۳ پشتیبانی می‌کنند.