نشریات فن‌آوری اطلاعات چهره سال هستند

مراقبت و حفاظت از صنعت فن‌آوری اطلاعات امری مهم و ضروری به شمار می‌رود که دست‌اندرکاران صنعت باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، نصرالله جهانگرد، دبیر پیشین شورای عالی اطلاع‌رسانی، با بیان این که صنعت IT در مقایسه با صنایع دیگر صنعت جوانی محسوب می‌شود، اظهار کرد: هر چه‌قدر بتوانیم در فضای صنعت خود تلاش‌های اجتماعی و تخصصی‌مان را سامان ببخشیم و دارای عقبه مدیریتی و فرهنگی شده و تحقیقات و پژوهش‌های ممتازی در این حوزه داشته باشیم به این صنعت کمک شایانی خواهیم کرد.

جهانگرد با تاکید بر این که داشتن سابقه در یک حوزه تخصصی اعتبار آن حوزه محسوب می‌شود، گفت: بعضا به اشتباه این سابقه را حذف می‌کنیم و همیشه دوست داریم عنوان «اولین یا نخستین» را روی برنامه‌ها و همایش‌ها بگذاریم، درصورتی که باید بدانیم که داشتن شجره و عقبه در یک حوزه ارزش است.

به گفته‌ او در این دوران خشکسالی فن‌آوری اطلاعات نشریات این حوزه می‌توانند چهره‌ سال باشند؛ طی این دو سال که به سختی گذراندیم نشریات این حوزه که نشریات جوانی در این قلمرو هستند با سختی

توانستند ادامه حیات دهند و آتش این معبد را روشن نگاه داشتند، بنابراین به اعتقاد من باید از مجموعه دوستان و خبرنگاران این حوزه و مدیران و سردبیران تشکر کنیم.