شرکت کانن ۱۰ محصول جدید خود را از سری دوربین‌های دیجیتالی پاورشات به بازار معرفی کرد که در بین آنها محصولاتی با قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و همچنین دوربین‌های سبز و سازگار با محیط زیست به‌چشم می‌خورد.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، «یوئیچی ایشیزوکا» مدیر گروه دوربین‌های دیجیتالی مصرفی کانن در آمریکا گفت: «سری دوربین‌های دیجیتالی پاورشات کانن به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربران از عکس‌برداری آنها لذت می‌برند،‌ عکس‌برداری با آنها بسیار آسان است و هر یک از کاربران به سادگی می‌توانند برنامه‌های داخلی دوربین را با سلیقه شخصی خود هماهنگ کنند». بهترین دوربین‌ها در ۱۰ محصول جدید کانن شامل PowerShot SX۱ IS و PowerShot SX۲۰۰ IS می‌شوند. دوربین SX۱ که از سری دوربین‌های دیجیتالی DSLR است، به حسگر ۱۰ مگاپیکسلی مجهز شده و قادر است تصاویری را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل تهیه کند.

این دوربین دیجیتالی ۲۰x زوم اپتیکال دارد و شامل نمایشگر لمسی ۸/۲ اینچی می‌شود.

دوربین SX۲۰۰ که در اندازه‌ کوچک‌تری طراحی شده، به همراه حسگر ۱/۱۲ مگاپیکسلی، ۱۲ x زوم اپتیکال، فناوری تثبیت تصویر، قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و ... در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به گفته شرکت کانن، دو دوربین SX۱ و SX۲۰۰ به‌ترتیب ۹۹/۵۹۹ و ۹۹/۳۴۹ دلار قیمت دارند.

دیگر محصولات ارائه شده کانن PowerShot D۱۰، SD۹۷۰ IS، SD۹۶۰IS، SD۷۸۰ IS، SD۱۲۰۰ IS Digital ELPH، A۲۱۰۰ IS A۱۱۰۰ IS و A۴۸۰ نام دارند.