رنگین کمان سونی برای زیباپسندان

بازار دیجیتال - اگر از دسته افرادی هستید که رنگ لپ‌تاپ مورد استفاده برایتان اهمیت دارد، شرکت سونی چند مدل لپ‌تاپ با رنگ‌های مختلف به بازار عرضه کرده است که مدل VGN-CS۱۶G در این بین از تنوع رنگی زیادی برخوردار است.

طبق اعلام ایران رهجو، نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های سونی در بازار داخلی، VGN-CS۱۶G یک لپ‌تاپ ۶/۲ کیلوگرمی است که به صفحه نمایش ۱/۱۴ اینچی از نوع WXGA با وضوح ۸۰۰ × ۱۲۸۰ نقطه در اینچ مجهز است و با رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای، صورتی، سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. این لپ‌تاپ به پردازنده Centrino core ۲ DUO ۲/۲۶ GHZ، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت SATA مجهز است. کارت گرافیک این لپ‌تاپ نیز GEFORCE ۹۳۰۰ با ظرفیت ۸۹۵ مگابایت و درایو آن DVD/RW - DL/ RAM است.

تجهیز به بلوتوث، سه پورت USB، وب کم و ..... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

ایران رهجو قیمت این لپ‌تاپ را یک‌میلیون و ۲۹۵هزار تومان اعلام کرد.

مدل VGN-CS۱۳G نیز یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های رنگین سونی است که با رنگ‌های سفید، صورتی و مشکی به بازار داخلی عرضه شده است. این لپ‌تاپ نیز وزنی معادل ۶/۲ کیلوگرم داشته و به صفحه نمایش ۱/۱۴ اینچی از نوع WXGA با وضوح ۸۰۰ ×۱۲۸۰ نقطه در اینچ مجهز است. تجهیز به پردازندهintel Dual - core ۲/۱۶ GHZ، رم یک گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت SATA از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. کارت گرافیک این لپ‌تاپ نیز intel ۴۵۰۰ MHD با ظرفیت ۳۲۹ مگابایت و درایو آن DVD/RM - DL/ RAM است.

تجهیز به بلوتوث، پورت USB، وب‌کم و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. سیستم عامل این لپ‌تاپ نیز vista home premium است.

ایران رهجو قیمت این لپ‌تاپ را یک‌میلیون و ۹۰هزار تومان اعلام کرد.

اگر به دنبال رنگ‌های خاصی مانند بژ و شرابی هستید نیز می‌توانید به سراغ مدل VGN - TZ۳۷GN بروید. این لپ‌تاپ ۲۰/۱ کیلوگرمی به پردازنده Centrino core ۲ DUO ۱/۳۳ GHZ، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت از ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ که در دو رنگ شرابی و بژ به بازار داخلی عرضه شده است به صفحه نمایش ۱/۱۱ اینچ از نوع WXGA C.B با وضوح ۷۶۸×۱۳۶۶ نقطه در اینچ، کارت گرافیک intel ۹۵۰ با ظرفیت ۲۵۱ مگابایت، بلوتوث، وب‌کم، پورت USB و ... مجهز است. سیستم عامل این لپ‌تاپ نیز VISTA BUSINESS است.

ایران رهجو قیمت این لپ‌تاپ را دو‌میلیون و ۱۳۰هزار تومان اعلام کرد.