پرفروش‌های گوشی در هفته گذشته - ۲۶ بهمن ۸۷

فروشندگان تلفن همراه در بازار تهران پرفروش‌ترین گوشی‌های برند نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، موتورولا و اچ‌تی‌سی را طی هفته‌ای که گذشت، معرفی کردند.

فعالان بازار بهای مناسب و امکانات قابل توجه مدل‌های ۶۵۰۰ اسلاید،N۹۵ا،۵۳۱۰ نوکیا، K۸۱۰ا، T۲۸۰ا،T۶۵۰ سونی اریکسون، M۳۵۱۰ا،

E۲۵۱ سامسونگ و E۸ا، V۸ و A۱۲۰۰ موتورولا و Touch Vivaا،Touch Diamond اچ‌تی‌سی را مهم‌ترین علت استقبال اکثر متقاضیان از این گوشی‌ها می‌دانند.گوشی‌های ۶۵۰۰ اسلاید، N۹۵ا،۵۳۱۰ نوکیا با گارانتی متفرقه و با قیمت فروش ۲۵۰، ۳۴۵ و۱۶۰هزار تومان توانستند در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند قرار داشته باشد.

N۹۵ نوکیا دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسل با لنز کارل زایس و فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم CIF، حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایت و ارتقای آن توسط مموری کارت تا دو گیگابایت است.

۶۵۰۰ اسلاید نوکیا نیز از امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک و لنز Carl Zeiss دوربین دوم QCIF، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶میلیون رنگ و حافظه داخلی ۲۰ مگابایت بهره می‌گیرد. صفحه نمایش TFT با قابلیت ۱۶میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD با قابلیت ارتقا تا چهار گیگابایت از مشخصات فنی گوشی ۵۳۱۰ نوکیا به شمار می‌آید.

در همین حال مدل‌های K۸۱۰ا ، W۹۱۰ و T۶۵۰ که با گارانتی متفرقه با قیمت ۱۸۰، ۱۸۵ و ۱۸۵هزار تومان به فروش می‌رسد، در فهرست پرفروش‌ترین‌های برند سونی اریکسون طی هفته‌ای که گذشت، قرار گرفت.

K۸۱۰ سونی اریکسون که همچنان توانسته در صدر پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد به دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسل و دوربین دوم، حافظه داخلی ۶۴ مگابایت و حافظه جانبی قابل ارتقا تا دو گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسل، حافظه داخلی ۳۵ مگابایت و ارتقای آن توسط مموری کارت (Memory Stick Micro (M۲ تا چهار گیگابایت از ویژگی‌های گوشی W۹۱۰ سونی اریکسون به شمار می‌آید.

گوشی T۶۵۰ این برند که تاکنون مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفته است از مشخصات فنی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسل دارای فوکوس اتوماتیک و دوربین دومVGA، حافظه داخلی ۱۶ مگابایت و ارتقای آن توسط مموری کارت تا دو گیگابایت برخوردار است.

فروشندگان گوشی‌های سامسونگ دو مدل E۲۵۱ و M۳۵۱۰ را به عنوان مدل‌های خوش فروش این برند با قیمت ۸۷ و ۱۴۵هزار تومان در سطح بازار معرفی کردند. گوشی E۲۵۱ سامسونگ دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربین VGA و ارتقای حافظه داخلی (microSD (TransFlash است.

گوشی M۳۵۱۰ سامسونگ نیز دارای صفحه نمایشTFT با قابلیت نمایش ۱۶میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسل، حافظه داخلی ۶۰ مگابایتی و ارتقای آن توسط (microSD (TransFlash است.

در همین حال فروشندگان گوشی‌های موتورولا دو مدل V۸ا، E۸ و A۱۲۰۰ را به عنوان مدل‌های خوش فروش این برند در بازار تلفن همراه نام بردند.

گوشی V۸ موتورولا که به با قیمت ۲۸۵هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می‌شود از امکاناتی نظیر دوربین عکاسی دو مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایت بهره می‌برد. دوربین دو مگاپیکسلی و حافظه داخلی دو گیگابایتی از مشخصات فنی گوشی E۸ به شمار می‌آید.

گوشی A۱۲۰۰ که از مدل‌های قدیمی این برند محسوب می‌گردد، با قیمت ۲۲۵هزار تومان از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی دارای حالت ماکرو، سیستم عامل Linux و حافظه داخلی ۸ مگابایتی برخوردار است.

از دو مدل Touch Viva و Touch Diamond اچ‌تی‌سی نیز طی هفته‌ای که گذشت به عنوان مدل‌های خوش‌فروش این برند در سطح بازار تلفن همراه نام برده شد.

گوشی Touch Viva که به قیمت ۳۲۵هزار تومان به فروش می‌رسد از امکاناتی همچون صفحه نمایشTFT با قابلیت نمایش ۶۵۵هزار و ۳۶ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD بهره‌مند است.

گوشی Touch Diamond اچ تی سی نیز با قیمت ۵۷۹هزار تومان توانست بالاترین میزان فروش این برند را به خود اختصاص دهد.

صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵۵هزار و ۳۶ رنگ، دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم VGA و حافظه داخلی چهار گیگابایتی از ویژگی‌های گوشی Touch Diamond محسوب می‌شود.