کارمندنیوز

بازار دیجیتال- در حال حاضر فضای مجازی مملو از سایت‌هایی است که هر کدام مربوط به سازمان، ارگان، نهاد یا حزب خاصی است. این سایت‌ها در واقع قصد دارند علاوه بر فضای فیزیکی از طریق فضای مجازی نیز با کاربران خود ارتباط داشته و به آنها اطلاع‌رسانی کنند. یکی از این سایت‌ها که برای قشر کارمند کشور طراحی شده، سایت کارمندنیوز است که به آدرس www.KarmandNews.ir در اختیار کاربران و به ویژه کاربران کارمند قرار گرفته است.

این سایت بسیار ساده طراحی شده و عناوین موجود در آن به صورت نوار افقی و عمودی در بالا و سمت راست صفحه دیده می‌شود. یکی از عنوان‌های جالب، این سایت، بخش آیین‌نامه است که در قسمت راست صفحه دیده می‌شود. در این قسمت کاربران می‌توانند با آیین‌نامه‌هایی چون آیین‌نامه اجرایی تعاونی‌های مسکن، انتقال کارمندان به شهرهای کوچک، بازنشستگی پیش از موعد، حضور و غیاب کارکنان دولت، قانون مدیریت خدمات کشوری و... آشنا شوند.

کارمندانی که در محل کار خود زیاد خسته می‌شوند، استرس زیادی دارند و... نیز می‌توانند برای مقابله با این عوامل، قسمت سلامت این سایت را انتخاب کنند. در این بخش می‌توانید مطالبی با عنوان فرسودگی شغلی و راه‌های مقابله با استرس شغلی ویروس مخرب، توصیه‌هایی به پشت میزنشین‌ها، توصیه‌هایی برای شاغلانی که کمردرد می‌گیرند، رژیم غذایی ویژه افراد شاغل، تنش شغلی، ایست قلبی و... را مطالعه کنند.

مسکن مهر، از مزاح تا واقعیت، پرستاران زیرخط فقر، چرا افزایش دستمزدها ضروری است؟، قانون مدیریت خدمات کشوری، آخرین گام تحقق یک رویا، در حاشیه وعده دولت به کارمندان، هزینه‌های حقوق‌بگیران پس از طرح تحول و... از دیگر مطالب موجود در این سایت است. این سایت که صرفا برای کارمندان کشور طراحی شده است، می‌تواند در زمینه اطلاع‌رسانی در خصوص فعل‌ و انفعالات این حوزه و آشنایی با قوانین و آیین‌نامه‌ها، کمک شایانی به کاربران کند.