یک سال پیش در چنین روزهایی طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، سعید مهدیون، مدیرعامل شرکت فن‌آوری اطلاعات، به سمت مجری پروژه‌ اپراتور سوم تلفن همراه منصوب شد.

محمد سلیمانی در این حکم ضمن محول کردن کلیه مسوولیت‌های برگزاری مزایده، مدیریت نظارت و کنترل عملکرد تعهدات اپراتور سوم تلفن همراه تا مرحله نهایی واگذاری پروانه مربوطه و انجام هماهنگی‌های لازم بین سازمان‌ها و شرکت‌های ذی‌ربط به مدیر عامل شرکت فن‌آوری اطلاعات برای وی در تحقق اهداف مربوطه و اجرای به موقع و سریع و مطلوب امور آرزوی موفقیت کرده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان مجری پروژه اپراتور سوم باید بر عهده سازمان تنظیم مقررات قرار می‌گرفت.

یک سال پیش در چنین روزهایی مجید مختار نیا، مدیرکل بهینه‌سازی شرکت ارتباطات سیار در گفت و گویی عنوان کرد که در حال حاضر از مجموع ۵۳ بزرگراه تهران، ۱۵ بزرگراه دارای قطعی مکالمه هستندکه رفع این‌گونه موارد در دستور کار است. وی اظهار کرد:‌ از مجموع ۲۸۷ خیابان اصلی مورد تست، ۴۴ خیابان اصلی دارای قطعی مکالمه هستند که این موضوع در دستور کار تیم‌های مناطق پنج گانه تهران است.

وی ادامه داد: در حال حاضر رفع و اصلاح سایت‌های دارای پوشش اضافی (over shoot) در تهران در حال بررسی ‌و انجام است.