پیشنهاد عرضه ‌سیم‌کارت‌های 12هزارتومانی تا 12فروردین

همان‌طور که قبلا پیش‌بینی شده بود، با عرضه ‌سیم‌کارت‌های ۱۲هزار تومانی، تعداد مشترکین همراه‌اول در سی‌امین سال پیروزی انقلاب اسلامی، از مرز ۳۰میلیون عبور کرده است؛ ولی عرضه ‌این سیم‌کارت‌ها در بازه زمانی اعلام شده نتوانسته است پاسخگوی تقاضای جامعه باشد.

به گزارش ایلنا، داوود زارعیان، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: این روزها درخواست‌های مردمی برای تمدید زمان عرضه ‌سیم‌کارت‌های ۱۲هزار تومانی بسیار بالا است و تمامی این گزارش‌ها به‌طور منظم به اعضای مجمع شرکت ارتباطات سیار ایران منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از روش‌های عمومی‌کردن تلفن‌همراه، کاهش تعرفه‌هاست و تجربه این مدت نشان داد که راه بسیار مناسبی بوده است.

چهار برابر کردن تعداد مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران در دولت نهم، نشان داد که طی این سال‌ها، پتانسیل و ظرفیت قوی ایجاد شده است و مدیریت توانمند همراه‌اول، این امکان را دارد که واگذاری سیم‌کارت را با همین قیمت و در سطح وسیع ادامه دهد.

زارعیان افزود: پیشنهاد می‌کنم با توجه به روال قانونی، شرکت ارتباطات سیار ایران در آخرین روز باقیمانده از بازه‌ زمانی اعلام‌شده (شنبه ۱۲ بهمن‌ماه)، پیشنهاد تمدید زمان عرضه را به مجمع آن شرکت ارائه دهد. پیش‌بینی من این است که مجمع با توجه به شناختی که از نیاز بازار دارد و رویکرد دولت نهم در فراگیر کردن امکانات ارتباطی، آن‌را تصویب می‌کند.

مدیرکل روابط‌عمومی مخابرات در پایان گفت: تحلیل من از بازار این است که عرضه‌ سیم‌کارت اعتباری با قیمت ۱۲هزار تومان، باید حداقل تا ۱۲ فروردین‌ماه تمدید شود.