دنیای‌مخابرات و ارتباطات

بــازار دیجیتــال- پنجاه‌و‌ششمین شماره از ماهنامه دنیای مخابرات و ارتباطات منتشر شد.این شماره از ماهنامه به مقایسه عملکرد مدیران گذشته و حال درخصوص سرویس‌های اینمارست اختصاص یافته است.

این ماهنامه به قسمت‌های مختلفی چون تنظیم و مقررات، زیرساخت، بورس و مخابرات، مقالات فنی، اجتماعی و ... تقسیم می‌شود که هر کدام از این بخش‌ها خود شامل بخش‌های دیگری همچون درآمد حقوقی بر تنظیم مقررات در حوزه ارتباطی، اخبار اتحادیه جهانی مخابرات، اینترنت پرسرعت با کدام فناوری باید در کشور توسعه یابد؟

سهامی که در ایستگاه دوم متوقف شد؟! نگاهی تحلیلی به تجربه اروپا در برنامه فناوری جامعه اطلاعاتی، شاخص توسعه ICT: گزارش شکاف دیجیتال، اینترنت آن غریب دیرآشنا و ... می‌شود.

بخش ارتباطات ماهواره‌ای نیز شامل ارتباطات ماهواره‌ای چیست؟

شبکه‌های ماهواره‌ای Vsat، مقایسه عملکرد مدیران گذشته و حال درخصوص سرویس‌های اینمارست در گفت‌و‌گو با مهندس علی‌اکبر عربی، تداخل وایمکس و ارتباطات ماهواره‌ای صدا و سیما و ایجاد شبکه‌ها و کانال‌های ماهواره‌ای و ... می‌شود.

همچنین در بخشی از نگاه دیگران نیز می‌توانید گزارش‌هایی با عنوان اتصالات برنده اپراتور سوم در ایران شد، ایجاد اختلال در ارتباطات خاورمیانه و هندوستان بر اثر قطع شدن خطوط فیبر نوری را بخوانید.

جدیدترین شماره از ماهنامه دنیای مخابرات و ارتباطات با قیمت ۱۵۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.