برخی دفاتر خدمات ارتباطی در تهران خدمات خود را تا ساعت ۲۳ به مشترکان ارائه می‌دهند، اما فعالیت همه دفاتر تا این ساعت به ‌صرفه نخواهد بود.

وحید صدوقی، مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب درباره‌ طرح طبقه‌بندی دفاتر خدمات ارتباطی اظهار کرد: در واقع بهترین دفاتر در این زمینه و برای این کار اولویت‌بندی می‌شوند که حدود ۲۰ دفتر خدمات ارتباطی در حال حاضر در تهران تا ساعت ۲۳ فعالیت می‌کنند و این کار بخشی از طرح طبقه‌بندی دفاتر خدمات ارتباطی محسوب می‌شود.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران تصریح کرد: برای انتقال خدمات از ادارات مشترکان به دفاتر خدمات ارتباطی به طور طبیعی این نوع دفاتر از نظر ما اولویت‌بندی دارند و در نخستین مرحله به‌روز‌رسانی انجام می‌شود و تیم طراحی نیز در این زمینه این کار را انجام خواهد داد. صدوقی همچنین درباره تنظیمات استفاده از سرویس GPRS گفت: مشترکان برای استفاده از این سرویس باید به پورتال شرکت ارتباطات سیار ایران مراجعه کنند و برای فعال‌سازی سرویس MMS باید به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند که همزمان با فعال‌سازی این سرویس، سرویس GPRS نیز برای وی فعال‌ می‌شود.

خریداران اینترنتی کارت شارژ همراه اول تخفیف می گیرند

با تصویب هیات مدیره «همراه اول»، فروش کارت شارژ از طریق اینترنت با تخفیف همراه خواهد بود. با تصویب هیات مدیره این شرکت مبنی بر در نظر گرفتن تخفیف برای خریداران اینترنتی کارت شارژ، از روز شنبه ۲۸ دی ماه سال جاری این تخفیف اعمال شده است.بدین ترتیب برای خریداران اینترنتی، کارت شارژ‌های ۵‌هزار تومانی به قیمت ۴‌هزار و ۹۰۰ تومان، کارت شارژهای ۱۰‌هزار تومانی به قیمت ۹‌هزار و ۸۰۰ تومان و کارت‌ شارژهای ۲۰‌هزار تومانی به قیمت ۱۹‌هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. همچنین کارت شارژ ۲‌هزار تومانی نیز از تاریخ مذکور در بخش فروش اینترنتی کارت شارژ پورتال همراه اول افزوده شده است.مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول می‌توانند با مراجعه به پورتال این شرکت به نشانی www. mci.ir از این تخفیف بهره‌مند شوند.