دستگاه فتوکپی نورسیده SHARP

بازار دیجیتال- Sharp یکی از عرضه‌کنندگان دستگاه فتوکپی، دستگاه جدیدی را روانه بازار داخلی کرد که برای محیط‌های کاری کم‌جمعیت با ترافیک کاری پایین مناسب است. طبق اعلام کاظمی، کارشناس فروش شرکت مادیران، نمایندگی فروش محصولات این برند در بازار داخلی، این دستگاه تازه وارد که کمتر از یک هفته است وارد بازار داخلی شده است AR-۲۰۳EX نام دارد که قابلیت کپی‌برداری سریع با استفاده از سیستم SOPM را داشته و به رابط USB۲/۰ مجهز است. وضوح چاپ این دستگاه نیز ۶۰۰dpi و وضوح کپی آن dpiا ۶۰۰×۶۰۰ است. این دستگاه قادر است از ۱۰۰ تا ۱۵۰صفحه در روز کپی گرفته و سرعت کپی آن ۲۰ صفحه در دقیقه است.

اسکنر این دستگاه نیز اسناد را با وضوح ۱۲۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ اسکن کرده و از سیستم‌عامل‌های windows ۹۸me/۲۰۰۰ professinal xp،اVista و ... پشتیبانی می‌کند. حداکثر سایز کاغذ این دستگاه نیز A۴ است.

مادیران قیمت این دستگاه را ۷۶۸هزار تومان اعلام کرد که در صورتی که دستگاه مذکور به در کششی خودکار کاغذ مجهز باشد. قیمت آن به یک‌میلیون و ۱۳۰هزار تومان افزایش خواهد یافت. این نمایندگی همچنین مدل AR-M۴۲۰U را از دستگاه‌های چندمنظوره حرفه‌ای sharp معرفی کرد که مجهز به چاپگر لیزری استاندارد است. این چاپگر ۹۵کیلوگرمی به حافظه ۶۴مگابایتی مجهز است و قابلیت کپی و چاپ اسناد را دارد. وضوح چاپ این دستگاه نیز ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ و وضوح کپی آن ۱۲۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ است. قابلیت بزرگنمایی از ۲۵ تا ۴۰۰برابر، قابلیت تهیه ۹۹۹صفحه کپی متوالی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. حداکثر سایز کاغذ این دستگاه نیز A۳ است.

طبق اعلام مادیران این دستگاه برای حجم کاری ۳۵۰۰صفحه در روز مناسب است و با قیمت چهارمیلیون و ۲۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.