معرفی چهار لپ‌تاپ جدید «کلوو» برای نمایشگاه سبیت

شرکت Clevo با اعلام اخباری مبنی بر تولید چهار کامپیوتر قابل‌حمل جدید، اعلام کرد که این محصولات را در نمایشگاه سبیت آلمان در مارس ۲۰۰۹ عرضه خواهد کرد.

به گزارشPCMag، نخستین مدل این لپ‌تاپ‌هاClevo TN۷۰xM نام گرفته است که می‌تواند در نمایشگر ۷ اینچی خود، تصاویر را با کیفیتی ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل به نمایش بگذارد. این لپ‌تاپ به سری Z پردازنده‌های Atom اینتل مجهز شده است و شامل چهار باتری سلولی می‌شود که نیروی لازم برای ۶ تا ۸ ساعت را در خود ذخیره می‌کنند.

مدل دوم این لپ‌تاپ‌ها Clevo M۷۱xL نام دارد که تصاویر در نمایشگر ۲/۱۰ اینچی آن با کیفیت ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل پخش می‌شود و پردازنده Atom N۲۷۰ CPU اینتل روی آن قرار گرفته است.

سومین مدل لپ‌تاپ‌های این شرکت Clevo M۸۱xL نام گرفته و شامل نمایشگر ۱/۱۰ اینچی با کیفیت تصویر ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل و پردازنده Atom N۲۷۰ CPU اینتل می‌شود و با ۲۹میلیمتر ضخامت، کوچکترین کامپیوتر قابل‌حمل این شرکت است.

آخرین مدل لپ‌تاپ‌های این شرکت برای نمایشگاه سبیت Clevo ۸۹xM نام دارد و تصاویر در نمایشگر ۹/۸ اینچی آن با کیفیت ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل پخش می‌شود.

این لپ‌تاپ نیز پردازنده Atom Z۵۰۰ CPU اینتل را در خود جا داده است. شرکت Clevo هنوز قیمت مشخصی برای این چهار محصول اعلام نکرده است، اما خاطر نشان ساخته که آنها را نسبت به مدل‌های مشابه در بازار، با قیمت ارزان‌تری به فروش خواهد رساند.