کاهش قیمت «اینوویت» سامسونگ

گوشی i۸۵۱۰ هشت مگاپیکسلی سامسونگ موسوم به inov۸ نسبت به یک ماه گذشته با کاهش قیمت ۵۶۰هزار ریالی در بازار تلفن همراه عرضه شد.

افزایش عرضه این مدل سامسونگ در سطح بازار تلفن همراه یکی از دلایل اصلی کاهش قیمت فوق به شمار می‌آید.گوشی i۸۵۱۰ سامسونگ که چندی پیش به بهای هفت میلیون و ۱۵۰‌هزار ریالی به فروش می‌رسید، هم اکنون با قیمت شش میلیون و ۵۹۰‌هزار ریال در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

i۸۵۱۰ اولین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود که به دوربین هشت مگاپیکسلی مجهز است.

به گفته فعالان بازار، این گوشی چند رسانه‌ای که در رقابت با N۹۶ نوکیا، C۹۰۵ سونی اریکسون و همه گوشی‌های دوربین‌دار قدرتمند به بازار آمده‌، از لحاظ طراحی ترکیبی از گوشی G۸۱۰ با دوربین پنج مگاپیکسلی و Soul U۹۰۰ است.

از ویژگی‌های این گوشی کشویی سامسونگ می‌توان به فلاش xenon و ضبط ویدئو، پشتیبانی از نسخه اصلاح شده سیستم عامل سیمبیان S۶۰ اشاره کرد.

همچنین i۸۵۱۰ اولین گوشی هوشمندی است که از سیستم عامل S۶۰ و دوربین هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد و دارای دو نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایتی است.صفحه نمایش ۸/۲ اینچی TFT با ۱۶میلیون رنگ و وضوح تصویر QVGA‌، پشتیبانی از شبکه‌های GSM و HSDPA برای انتقال اطلاعات با سرعت ۲/۷ مگابایت بر ثانیه‌، Wi-Fi، GPS داخلی‌، شتابدهنده گرافیکی D ۳، خروجی تلویزیون و ۱۲۸ مگابایت حافظه RAM از دیگر قابلیت های این گوشی است.

این گوشی در ابعاد ۵/۱۰۶ در ۲/۱۷ در ۹/۵۳‌میلیمتر دارای باتری ۱۲۰۰ میلی آمپر است که در حال مکالمه شش ساعت و در حال آماده باش بیش از ۲۸۰ ساعت شارژ دارد.