یک ویدئو پروژکتور حرفه‌ای اما سنگین

بازار دیجیتال - شرکت MITSUBISHI که یکی از تولیدکنندگان بزرگ و فعال در بازار انواع ویدئو پروژکتور است، جدیدترین محصول خود را به بازار معرفی کرده است.

ویدئوپروژکتور جدید MITSUBISHI با مدل HC۷۰۰۰ به بازار معرفی شده است. HC۷۰۰۰ در واقع یک پروژکتور سینمای خانگی است که می‌تواند تصاویری با وضوح مناسب را میهمان خانه کاربرانش بکند. این ویدئو پروژکتور مبتنی بر تکنولوژی ۳LCD بوده و با تکنولوژی HD هم سازگار است.

به این ترتیب تصاویر پخش شده توسط این دستگاه وضوح تصویری برابر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل دارند. شدت روشنایی این تصاویر برابر ۱۰۰۰ انسی لومن بوده و کنتراست آنها برابر ۱ به ۷۲۰۰۰ است. با این اوصاف این ویدئو پروژکتور می‌تواند انتخاب مناسبی برای طرفداران فیلم و سینما باشد. HC۷۰۰۰ قابلیت زوم تا ۶/۱ برابر را داشته و تصاویر را با اندازه‌ای متغیر از ۵۰ تا ۳۰۰ اینچ به نمایش می‌گذارد. این دستگاه مجهز به یک ورودی COMPOSITE، یک ورودی S-VIDEO، یک ورودی COMPONENT و دوپورت HDMI است.

ابعاد پنل این دستگاه برابر ۷۴/۰×۳ اینچ بوده و ابعاد کل این ویدئو پروژکتور به ۳/۶×۳/۱۷×۸/۱۶ اینچ می‌رسد. این ویدئو پروژکتور حرفه‌ای دارای لامپی با طول عمر مناسب ۵۰۰۰ ساعت است. با این همه، اما کاربران این دستگاه بهتر است فکر حمل‌ و جابه‌جایی آن را از سرشان بیرون کنند، چون وزن این دستگاه به حدود ۵/۷کیلوگرم می‌رسد. طبق اعلام شرکت Mitsubishi، این ویدئو پروژکتور جدید و حرفه‌ای قرار است به زودی و با قیمت ۹۹/۳۹۹۹دلار به بازار عرضه شود.