یک ماوس حرفه‌ای و پرفروش

بازار دیجیتال- برای طرفداران و کاربران حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری، ماوس‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.درست به همین دلیل همه این افراد هنگام خرید ماوس به مواردی مانند سرعت، نوع طراحی و کلید‌های قابل برنامه‌ریزی آن توجه می‌کنند.

با این اوصاف یک ماوس حرفه‌ای مانند ماوس مدل Reaper Edge شرکت Ideazon می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.این ماوس که از فصل اول سال ۲۰۰۸ به بازار معرفی شده، در واقع یکی از محصولات پرفروش بازار لوازم جانبی است.

Reaper Edge طراحی ساده و باریکی داشته و بدنه آن کاملا ارگونومیک است.بدنه این ماوس از جنسی ضد آب وعرق دست تولید شده و برای کاربران هر دست مناسب است.این ماوس با پنج وضوح تصویر مختلف ۸۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۲۰۰ نقطه در اینچ کار می‌کند.Reaper Edge دارای پنج کلید قابل برنامه‌ریزی بوده و سرعت آن حداکثر به ۵ اینچ در هر ثانیه می‌رسد.

این ماوس دارای یک پورت USB پرسرعت با سرعت آماده به کار ۱میلی ثانیه است و برای اتصال به کامپیوتر نیاز به نصب نرم‌افزار دارد.

ابعاد این ماوس برابر ۳/۶×۳×۵/۸ اینچ بوده و وزن آن به حدود ۳۲۳گرم می‌رسد.Reaper Edge در‌حال‌حاضر با قیمتی در حدود ۵۵دلار در بازار عرضه می‌شود.