دوربین عکاسی کوچک و کاربردی

بازار دیجیتال- شرکت Genius که یکی از تولیدکنندگان فعال بازار لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی است، به تازگی به طراحی و تولید بعضی محصولات دیجیتال مصرفی مانند دوربین‌های عکاسی دیجیتال روی آورده است.

این شرکت به تازگی جدیدترین محصول خود را هم که یک دوربین عکاسی دیجیتال است، به بازار معرفی و عرضه کرده است. دوربین عکاسی دیجیتال جدید Genius با مدل G-Shot V۳ به بازار معرفی شده است. V۳ در واقع یک دوربین عکاسی ساده اما با قابلیت‌ها و امکانات متنوع و مناسب است.

«ساندیپ رامانی»، مدیر یکی از بخش‌های فروش شرکت Genius در این مورد می‌گوید: «دوربین عکاسی مدل V۳ ساختار ساده‌ای داشته و انتخاب مناسبی به عنوان یک دوربین عکاسی قابل حمل است. این دوربین به‌رغم ابعاد کوچک و سبکش، تکنولوژی‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.» دوربین عکاسی جدید Genius مبتنی بر حافظه فلش است. حافظه داخلی این دوربین برابر ۳۲ مگابایت است و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین امکان زوم اپتیکال تا ۳ برابر را داشته و قابلیت زوم دیجیتال آن هم به ۴ برابر می‌رسد. V۳ قابلیت عکاسی در ۲۴ حالت مختلف را دارد و باتری آن در هر بار شارژ امکان گرفتن ۱۴۰ عکس را دارد. این دوربین عکاسی دیجیتال مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۵/۲ اینچ است و تصاویر را با وضوح ۱۰ مگاپیکسل ثبت و ذخیره می‌کند.

طبق اعلام شرکت Genius، این دوربین عکاسی جدید با قیمتی در حدود ۱۳۳دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.