تولید مقاوم‌ترین گوشی تلفن همراه جهان

یک شرکت بین‌المللی با بهبود در عملکرد و مقاومت نمونه قدیمی گوشی تلفن همراه تولیدی این شرکت که در سال گذشته ساخته شده بود، نمونه جدیدی را با دوام و مقاومتی باورنکردنی تولید کرد.

گوشی تلفن همراه Sonim's XP۱ مقاوم ترین دستگاه تلفن در سر تا سر جهان است که به زودی شرکت سونیم نمونه مقاوم تری را نیز با نام XP۳ ارائه خواهد کرد.

استفاده از دستگاه XP۳ برای افرادی که بیشتر زمان خود را در کنار آب یا در میان آب سپری می‌کنند، بسیار ارزشمند خواهد بود. زیرا این گوشی ضد آب به نسبت مدل قدیمی تر خود در مقابل فشار و ضربه از مقاومت بالاتری برخوردار بوده و به دلیل عایق بودن در برابر عوامل نامناسب محیطی از جمله نمک، رطوبت، حرارت و ضربات ناشی از حمل‌ونقل، گزینه مناسبی برای مصارف ارتشی خواهد بود. همچنین محدوده دمایی عملیاتی این دستگاه از منفی۲۰‌درجه تا مثبت ۶۰‌درجه سانتی گراد اعلام شده است. مسوولان شرکت سونیم، هدف از تولید این گوشی تلفن همراه را استفاده افرادی ذکر کردند که در مناطقی با شرایط محیطی خشن زندگی می‌کنند که داشتن تلفن همراه در این مناطق، از ضرورت‌ها به شمار می‌رود و افراد در این مناطق برای مقابله با وقایع ناخوشایند و سخت طبیعی به چنین ابزاری نیازمند خواهند بود.