با کامپیوترتان تلویزیون تماشا کنید

بازار دیجیتال- کاربران رایانه به ویژه افرادی که در زمینه استفاده از این کالا مهارت بیشتری دارند، اکثرا امور خود را به وسیله رایانه انجام می‌دهند.

از خرید کردن گرفته تا تماشای تلویزیون. اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمایل دارند از رایانه خود برای تماشای تلویزیون استفاده کنند می‌توانید از کالایی به نام کارت TV استفاده کنید.

کارت TV کالایی است که به مانیتور متصل می‌شود و به کاربر این امکان را می‌دهد از طریق رایانه‌ برنامه‌های تلویزیونی را تماشا کنند.

دریا کامپیوتر یکی از عرضه‌کنندگان این کالا است که کارت TV‌های مختلفی را با نام K World به بازار داخلی عرضه کرده است.

طبق اعلام دریاکامپیوتر، TV Box ۱۹۲۰ x۱۲۰۰ با نام تجاریKW-SA۲۳۰ WP در بازار شناخته می‌شود و محصول جدیدی در این زمینه است که دارای ویژگی‌هایی چون قابلیت تغییر از کامپیوتر به VGA به تلویزیون، ترتیب دادن کانال‌ها و انتخاب کانال توسط کاربر را داشته و از سیستم‌های تلویزیونی PAL، NTSC یا SECAM پشتیبانی می‌کند. تجهیز به ورودی‌های صدا و تصویر RCA)AV، S-Video (۴pin)، VGA)، آداپتور بازی Sony Ps۲/۳ و Nintendo wii، خروجی ویدئویی D-SUB و ورودی برق ۵V-۸۰۰MA از سایر ویژگی‌های این کارت TV است. رزولوشن تصویر این کارت به راحتی بین ۱۲۰۰×۱۹۲۰، ۱۰۵۰×۱۶۸۰، ۹۰۰×۱۴۴۰، ۱۰۲۴×۱۲۸۰ و ۶۰۰×۸۰۰ نقطه در اینچ متغیر است.

این کارت همچنین از تناسب‌‌های تصویر ۴:۳، ۱۶:۹ و ۱۶:۱۰ پشتیبانی می‌کند و به ریموت کنترل با کارآیی کامل مجهز است. دریا کامپیوتر قیمت این کارت TV را ۵۹هزار تومان اعلام کرد.