دنیای‌ مخابرات و ارتباطات - ۶ آذر ۸۷

بازار دیجیتال- پنجاه‌و‌چهارمین شماره از ماهنامه دنیای‌ مخابرات و ارتباطات منتشر شد. در این شماره از ماهنامه مطالب ویژه‌ای از نمایشگاه تلکام منتشر شد. از میان این مطالب می‌توان به تصویر الکامپ در آیینه مطالعات تطبیقی چگونه است؟ آرشیو قابل دسترسی از هشت دوره نمایشگاه تلکام وجود ندارد، مروری بر سیزدهمین الکامپ و هشتمین تلکام اشاره کرد.

این شماره از ماهنامه همچون دوره‌های گذشته به بخش‌هایی از جمله زیرساخت‌ (شامل شبکه یکپارچه دیتا چگونه مدیریت می‌شود؟ لزوم تشریک زیرساخت شبکه در چین اخبار زیرساخت، ارتباطات بی‌سیم با سرعت فیبر نوری، بورس و خصوصی‌سازی (جای خالی یک پژوهش تاریخچه مخابرات در ایران، خصوصی‌سازی مخابرات و بلاتکلیفی ودایع مردم، سهام شرکت مخابرات ایران: افت و خیز آرام، اخبار بورس و خصوصی‌سازی در آبان ماه) تنظیم مقررات (شامل اخبار حوزه تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، متن کامل آیین‌نامه ارائه خدمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) اخبار اتحادیه جهانی مخابرات) و... تقسیم می‌شود.

نگاهی به برخی ویژگی‌های شبکه نسل بعدی، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی را به NGN بسپارید، سویچ‌های کم‌ظرفیت از دید فنی و اقتصادی،‌خبرهای ICT در ماهی که گذشت ، چهارمین برج بلند مخابراتی، همگرایی شبکه‌ های ثابت و موبایل از دیگر مطالب به چاپ رسیده در این ماهنامه است.

یکی دیگر از بخش‌های خواندنی ماهنامه دنیای‌ مخابرات و ارتباطات معرفی سایت‌های مخابراتی است که این قسمت به علاقه‌مندانی که به دنبال اطلاعات مخابراتی و آشنایی با سرویس‌های آینده صنعت مخابرات هستند، کمک شایانی می‌کند.