محصولاتی برای گیمرهای حرفه‌‌ای

بازار دیجیتال- شرکت Nova که یکی از تولیدکنندگان فعال و شناخته شده در زمینه تولید محصولات ویژه بازی‌های کامپیوتری است، به تازگی محصولات جدیدی را به بازار این محصولات معرفی کرده است. یکی از محصولات جدید شرکت Nova ، ماوسی با نام Slider X۶۰۰ است. Slider X۶۰۰ در واقع یک ماوس لیزری ویژه برای کاربران و طرفداران بازی‌های کامپیوتری است.

این ماوس طراحی ساده اما کاملا طبی و منطبق با دست کاربران دارد.

ماوس لیزری جدید Nova به صورتی طراحی شده است که انگشتان کاربران به راحتی روی مورد قرار گرفته و ثابت می‌شود تا به این طریق از خستگی مفرط مچ‌ دست کاربران جلوگیری شود.

این ماوس ابعاد نسبتا کوچک و به اندازه کف دست کاربران داشته و تنها برای استفاده کاربران راست دست مناسب خواهد بود. Slider X۶۰۰ ابعادی برابر ۴۰×۷۵×۱۲۹ اینچ داشته و وزن آن تنها به ۴۰ گرم می‌رسد.

این ماوس دارای سه کلید معمولی و هشت کلید قابل برنامه‌ریزی بوده و در پنج رنگ متنوع طراحی و تولید شده است. این محصول قابلیت کار با وضوح تصویر متغیر از ۴۰۰ تا ۳۲۰۰ نقطه در اینچ را دارد که به دلخواه کاربران تغییر می‌کند.

Slider X۶۰۰ مجهز به یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی است که با سرعت بیش از ۱۰۰۰ هرتز کار می‌کند.

طراحی این ماوس به صورتی است که سیم را در کنار بدنه خود می‌تواند جمع کند. محصول جدید دیگر شرکت Nova یک ماوس‌پد با نامOver Slide است.

این ماوس‌پد دارای سطحی با حساسیت ۱۲۰۰۰ نقطه در اینچ است و ابعاد آن به ۶۰۰×۲۹۰×۴۲۰ میلیمتر می‌رسد.

شرکت Nova اعلام کرده است که محصولات جدیدش را از نیمه ماه نوامبر و با قیمت ۹۹/۹۹ دلار برای ماوس Slider X۶۰۰ و ۹۹/۳۹ دلار برای ماوس‌پد مدل Over Slide به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.