سری جدید لپ‌تاپ اسوس به بازار آمد

اسوس با توجه به اصلی‌ترین ویژگی لپ‌تاپ یعنی وزن کم، به تازگی سری نوت‌بوک‌های جدید خود را تحت عنوان F۸ در رنگ‌های متنوع عرضه کرد.

به گزارش فارس، این سری نوت‌بوک‌ها با ظاهری خاص می‌توانند انتخاب کاربرانی باشند که علاوه بر توجه به ظاهر، وزن را نیز مورد توجه قرار می‌دهند.

در طراحی سری F۸ از تکنولوژی منحصر به‌فرد Infusion استفاده شده است که پوششی براق و محکم را شامل می‌شود و در پنج رنگ آبی، صورتی، مشکی، سفید و قرمز ارائه می‌شوند.

در این سری از تکنولوژی (Express Gate) استفاده شده که در واقع نوعی سیستم عامل اضافه است و امکان استفاده از بسیاری از برنامه‌های کاربردی مورد نیاز کاربر نظیر جستجوی وب، اسکایپ، مسنجر، مدیریت فایل‌های صوتی و تصویری همین طور بازی‌های رایانه‌ای را تنها پس از ۸ ثانیه پس از راه‌اندازی نوت‌بوک، فراهم می‌آورد. بدین ‌ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا بدون ورود به محیط ویندوز و مصرف دو چندان از باتری در کنار گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود آخرین ایمیل‌های ارسالی از طرف دوستان خود را پاسخ دهند.

سری نوت‌بوک‌های اسوس F۸ علاوه بر برخورداری از امکانات ویژه جهت انجام بازی‌های کامپیوتری سه بعدی، مجهز به یک تی‌وی‌تیونر با ریموت کنترل نیز هستند که با استفاده از آن کاربران قادر خواهند بود تا برنامه‌های تلویزیونی را نیز به صورت زنده مشاهده کنند.