بازار دیجیتال- در پی انتشار مطلبی با عنوان «نمایشگاهی بدون اینترنت» که در خصوص دوربین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در تاریخ 3/7/87 در روزنامه دنیای‌اقتصاد به چاپ رسید، شرکت تراشه سبز ارائه دهنده خدمات اینترنتی این نمایشگاه توضیحاتی را به روزنامه ارسال کرده که می‌خوانید:

طبق اعلام این شرکت، تراشه سبز طبق تفاهم‌نامه شماره 418/87/س مورخه 3/7/87 تامین اینترنت مصرفی دومین جشنواره و نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال را براساس امکان‌سنجی برگزارکنندگان و تعهدات کمی معین به عهده گرفت که این امکان‌سنجی از نیاز نمایشگاه واقع‌بینانه نبود و به‌رغم اجرای تعهدات در تفاهم‌نامه پیش از آغاز به کار نمایشگاه از سوی شرکت تراشه سبز نیاز اینترنتی غرفه‌داران برآورده نشد. به دنبال بروز این نقصان تراشه سبز بر اساس وجدان حرفه‌ای خود امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مربوط فراتر از حدود تعیین شده در تفاهم‌نامه را ارائه کرد و در نتیجه مشکل ظرف 48 ساعت رفع شده و طی هشت روز باقیمانده نمایشگاه از اینترنت کافی، مطلوب و ثابت بهره‌مند شد. طبق اعلام این شرکت، مقادیر زیادی رسید کتبی از غرفه‌داران بابت رضایت آنها از ارائه اینترنت دریافت شد و همچنین لوح تقدیری بابت این موضوع از سوی ستاد اجرایی این نمایشگاه به شرکت تراشه سبز اهدا شد.
تراشه سبز همچنین اعلام کرد که این شرکت خارج از حدود قرارداد و با انگیزه ارائه سرویس بی نقص با صرفه هزینه‌ای بالا اینترنت را به شیوه کابلی در اختیار تعدادی از غرفه‌‌های تخصصی قرار داد.
به گفته این شرکت download اطلاعات در بسیاری از غرفه‌ها که خود مصرفی اضافه بر معمول را ایجاد کرد نیز به مشکلات یاد شده افزود.
در خاتمه این شرکت از غرفه‌داران و بازدیدکنندگان که به دلیل عدم هماهنگی‌های لازم از سرویس اینترنت طی دو روز نخست نمایشگاه گلایه داشتند عذر خواست.

دنیای اقتصاد- ضمن تشکر از پاسخ شرکت تراشه سبز، لازم به ذکر است که مشکلات مربوط به اینترنت غرفه‌داران در هنگام تهیه گزارش به خبرنگار
دنیای اقتصاد منتقل شد که عینا به نقل از غرفه‌داران در گزارش اشاره شد.