درآمد EA از فروش بازی به 47 میلیون دلار رسید

درآمد حاصل از فروش بازی موبایلی شرکت EA Mobile در فصل سوم سال جاری میلادی ۴۷ میلیون دلار اعلام شد که این میزان نسبت به فصل سوم سال ۲۰۰۷ میلادی ۲۴ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، شرکت EA Mobile برای اولین بار طی ۱۸ ماه توانست نسبت به DS نینتندو، PSP سونی و Wii نینتندو بهتر عمل کند.

تحقیقات نشان داده که بازار بازی‌های موبایلی از نیمه دوم سال گذشته میلادی تاکنون رشد چشمگیری داشته است و بازی‌های موبایلی هم‌اکنون پنج درصد فروش کلی شرکت EA Mobile را تشکیل می‌دهد. شرکت EA Mobile در نظر دارد در طول فصل چهارم با ارائه بازی موبایل برای پلت‌فرم‌های جدید از جمله اندرویید گوگل و سری N-Gage میزان سهم و درآمدش را در بازار‌های جهانی افزایش دهد.

شرکت آمریکایی EA Mobile ارائه‌دهنده بازی‌های تلفن همراه، نرم‌افزار‌های زنگ گوشی و دیگر برنامه‌های کاربردی تفریحی در جهان است و این شرکت انواع بازی‌های جنگی، پازل و ورزشی برای تلفن‌های همراه ارائه می‌کند که معروف‌ترین آن سری بازی‌های بولینگ است. این شرکت با بسیاری از اپراتور‌های تلفن همراه در آمریکای شمالی از جمله اسپرینت و وریزون و بسیاری از اپراتورهای اروپایی و آسیایی همکاری می‌کند. این شرکت در مونترال، توکیو، لس‌آنجلس، لندن، حیدرآباد، هونولولو و بخارست نمایندگی دارد.