فروشندگان گوشی تلفن همراه در بازار تهران، مدل‌های ۶۳۰۰نوکیا، k۸۱۰ سونی اریکسون، F۴۸۰ سامسونگ و C۱۱۸ موتورولا را پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بازار روز سه‌شنبه تلفن همراه تهران معرفی کردند.

فروشندگان گوشی‌های نوکیا در سطح بازار تلفن همراه مدل ۶۳۰۰ نوکیا را با قیمت ۱۷۸‌هزار تومان به عنوان یکی از گوشی‌های پرفروش این برند معرفی کردند. در همین حال گوشی K۸۱۰ سونی اریکسون نیز با قیمت مناسب و امکانات بالا و قیمت دو میلیون و ۱۰۰‌هزار ریال در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند قرار گرفت. این مدل سونی اریکسون از مشخصه‌های فنی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲‌هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی دارای فوکوس اتوماتیک و لنز سایبرشات و دوربین دوم، حافظه داخلی ۶۴‌مگابایتی و ارتقای حافظه اصلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت برخوردار است.F۴۸۰ سامسونگ نیز توانست به دلیل امکانات بالا در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند قرار گیرد.

این گوشی سامسونگ که هم‌اکنون به بهای ۴۲۲‌هزار تومان فروخته می‌شود، دارای صفحه نمایش لمسی، دوربین پنج مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک و حافظه داخلی ۲۳۲ مگابایت است. C۱۱۸ برند موتورولا که در لیست گوشی‌های ارزان قیمت این برند قرار دارد به بهای ۳۶۰‌هزار ریال فروخته می‌شود.