افزایش ماهانه 6‌میلیونی مشترکان China Mobile

مدیرعامل شرکت مخابراتی China Mobile پیش‌بینی کرد، در سال ۲۰۰۸ میلادی ماهانه نزدیک به ۶‌میلیون مشترک تلفن‌همراه جدید به تعداد کاربران این اپراتور افزوده شده است.

ونگ جیانژو (Wang Jianzhou) طی کنفرانس خبری اعلام کرد، سال ۲۰۰۸ میلادی یکی از سال‌های پربار در عرضه خدمات به مشترکان تلفن‌همراه از سوی این اپراتور بوده است. وی در ادامه افزود، با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شود مشترکان اپراتور China Mobile در سال ۲۰۰۹ با رشد قابل توجهی روبه‌رو باشد، هنوز برنامه زمانی مشخصی برای فعالیت در بازار بورس شانگهای تعیین نشده است.

به گفته مسوولان این اپراتور، شرکت مخابراتی China Mobile که هم‌اکنون از نظر تعداد مشترکان به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور تلفن‌همراه در سطح جهان محسوب می‌شود، ظرفیت پذیرش تعداد زیاد دیگری از مشترکان را داراست. این اپراتور در نظر دارد تا با ارائه خدمات مخابراتی گسترده‌تر، تعداد بیشتری از مردم چین را برای استفاده از این شبکه مخابراتی جذب کند.

این اپراتور به منظور بقای خود و افزایش تعداد مشترکان قصد دارد، تمرکز خود را روی مشترکان جدید قرار دهد و خدمات مخابراتی صوتی و ارتباطی کاربران حاضر خود را با کیفیت بیشتر عرضه کند.