پنگوئن‌هایی برای طرفداران موسیقی

بازار دیجیتال- تجربه اغلب ما از کار با کامپیوترهای شخصی مشابه یکدیگرند. درست به همین دلیل هم هست که گاهی این کار برایمان خسته‌کننده می‌شود.

در این میان شرکت‌های تولیدکننده برای جلب نظر کاربران طرفدار تنوع و البته افزایش سهم خود از بازار رقابتی لوازم جانبی کامپیوتر، محصولات متنوع و البته متفاوت را روانه بازار می‌کنند.

شرکت Computer Expressions یکی از این تولیدکنندگان است که به تازگی یک محصول جالب و منحصر به فرد را به بازار معرفی و عرضه کرده است.

این محصول جالب یک اسپیکر دوست‌داشتنی با مدل ۵۴۰۹۶ است.

اسپیکر ۵۴۰۹۶ که به تازگی به بازار عرضه شده، به دلیل طراحی جالبش می‌تواند نظر اغلب کاربران را به خودش جلب کند. این اسپیکر طراحی عروسک گونه‌ای داشته و در سه طرح مختلف پنگوئن، میمون و قورباغه تولید شده است.بدنه این اسپیکر کاملا پارچه‌ای و نرم است و بلندگوها در وسط شکم عروسک‌ها جاگرفته‌اند. این محصول یک اسپیکر بی‌سیم و قابل حمل است که با باتری قابل شارژ کار می‌کند.

اسپیــکر جــالب شـــرکـــت Computer Expressions با دو باتری سایز AA کار می‌‌کند و یا از طریق پورت USB و اتصال به کامپیوتر شارژ می‌شود.

این اسپیکر به وسیله دو باتری AA تا ۳۶ ساعت به طور مداوم می‌تواند کار کند. اسپیکر ۵۴۰۹۶ که انتخاب مناسبی برای کاربران طرفدار موسیقی است، امکان سازگاری با انواع ipod، Mp۳ Player، DVD Player و کامپیوترهای شخصی را هم دارد.

قدرت پخش این اسپیکرها اما چندان هم مناسب و قابل توجه نیست.

این اسپیکرهای دوست داشتنی امکان پخش موسیقی با حداکثر قدرت ۵/۰ وات را به کاربرانشان می‌دهد.

پنگوئن‌های ۵۴۴ گرمی، ابعادی برابر ۵/۳ × ۱۰ × ۱۱ اینچ برای هر پنگوئن دارند. طبق اعلام شرکت Computer Expressions، این اسپیکرهای جالب و متفاوت در حال حاضر با قیمت ۹۹/۱۶ دلار به بازار عرضه شده‌اند و به فروش می‌رسند.