دستگاه چندمنظوره گران قیمت توشیبا

بازار دیجیتال - مدل e-Studio ۸۵۰ به عنوان دستگاه چندمنظوره گران‌قیمت توشیبا در بازار داخلی معرفی شد.

طبق اعلام بدرالکتریک، نمایندگی انحصاری ماشین‌‌های اداری توشیبا در ایران، این کالا یک دستگاه چندمنظوره گران‌قیمت از خانواده توشیبا است که با عملکردی متمایز، قابلیت اطمینان بالا و سیستم‌های امنیتی پیشرفته ابزاری مناسب برای ارتقای بهره‌وری در دفاتر کاری است. طبق اعلام این نمایندگی e-Studio ۸۵۰ برای چاپ و کپی اسناد از روش الکترو استاتیک غیرمستقیم استفاده می‌کند و شیوه اسکن آن نیز استفاده از سنسورهای خطی CCD است.

این دستگاه به حافظه ۲۵۶مگابایتی و هارددیسک ۴۰گیگابایتی مجهز است و مدت زمان گرم‌شدن آن تقریبا ۱۳۰ثانیه است.

دقت چاپ این دستگاه چندمنظوره نیز ۶۰۰×۲۴۰۰ نقطه در اینچ و سرعت چاپ آن ۶۰ تا ۸۵ چاپ در دقیقه روی کاغذ A۴ است.

چاپ آزمایشی، چاپ خصوصی، چاپ زمان‌بندی شده، چاپ دورو، چاپ پس‌زمینه، چاپ چند دریک، چاپ در اندازه‌های مختلف و قابلیت چاپ روی کاغذ TAB، سورت مجله‌ای، تلفیق تصاویر و ... از خصوصیات ویژه این دستگاه است.

سرعت کپی این دستگاه نیز ۸۵-۶۰ کپی در دقیقه در اندازه‌های A۳ تا A۵ است و زمان تهیه اولین کپی توسط این دستگاه نیز کمتر از

۵ /۳ ثانیه است. این دستگاه همچنین قابلیت تهیه ۱ تا ۹۹۹ کپی متوالی را داشته و صرفه‌‌جویی در مصرف انرژی، قابلیت رزرو کار، کپی چرخشی، حالت کاغذ ضخیم و ... از ویژگی‌های خاص آن است.

سرعت اسکن این دستگاه نیز ۸۳ اسکن در دقیقه با دقت ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ است.

قابلیت اسکن دورو، چرخش تصویر، اسکن در اندازه‌های مختلف، اسکن به پست الکترونیک، اسکن به فایل، اسکن به جعبه و ... نیز از ویژگی‌های خاص اسکنر این دستگاه است. بایگانی الکترونیکی و فاکس الکترونیکی از سایر ویژگی‌‌های این دستگاه است.

این دستگاه با قیمت ۱۵میلیون و ۶۰۰هزار تومان و ضمانت بدر الکتریک به فروش می‌رسد.