بازار دیجیتال - مدل jHL۹۱ T۵۷۵۰ لپ‌تاپ جدید خانواده جونیپر است.

طبق اعلام نگین اندیشیان پیوند، نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های این برند، jHL۹۱ T۵۷۵۰ به پردازنده INTEL CORE ۲ DUO ۲/۰ GHZ، رم یک گیگابایتی قابل ارتقا به چهارگیگابایت و چیپ‌ست INTEL GM۹۶۵/GL۹۶۰ HCH۸M مجهز است.

هاردیسک این لپ‌تاپ نیز ظرفیتی معادل ۲۵۰ گیگابایت SATA دارد.

تجهیز به صفحه نمایش ۴/۱۵ اینچ WXGA با وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ نقطه در اینچ، تجهیز به وب کم دو مگاپیکسلی که قابلیت به حافظه سپردن تصویر کاربر را دارد و همچنین تجهیز به تکنولوژی ثبت اثر انگشت از سایر ویژگی‌های لپ‌تاپ است.

این نوت بوک همچنین با تجهیز به تکنولوژی خاص سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قابلیت برخورداری از افکت‌های صدا و تصویر را در شرایط مطلوب به کاربر می‌دهد.

از دیگر نکات برجسته این نوت بوک، قابلیت ارتقای قطعات اصلی و پشتیبانی طیف وسیعی از پردازنده‌های سری INTEL Core ۲ DUO در کنار ارتقای حافظه جانبی و هارددیسک آن است.

همچنین باتری این لپ‌تاپ با استفاده از تکنولوژی مدیریت مصرف، امکان استفاده بهینه مصرف انرژی و در نتیجه طولانی شدن عمر مصرف باتری را به کار برداده و در کنار آن، با استفاده از درگاه‌های خروجی POWER USB ۲/۰ این امکان را به کاربر می‌دهد تا تجهیزات سخت‌افزاری مانند گوشی‌های تلفن‌همراه، دوربین‌های دیجیتالی و مانند آن را در زمان نیاز به شارژ، از طریق این نوت بوک تغذیه کرد.

JHL ۹۱ T۵۷۵۰ همچنین به کارت گرافیکی INTEL CANTIGA GM با ظرفیت ۲۵۶مگابایت مجهز است.