معرفی یکی از پرسرعت‌ترین دوربین‌های دیجیتال

مهر- شرکت کاسیو با معرفی آخرین محصول خود یکی از پر سرعت‌ترین دوربین‌های دیجیتال را به علاقه‌مندان عکاسی ارائه کرد. به گفته مسوولان این شرکت دوربین EX-FH۲۰ با هدف تکمیل محصول اخیر این شرکت، EX-F۱ تولید شده است.

این دوربین به نسبت مدل قدیمی در عین بالا بودن سرعت تصویربرداری و عکس برداری از قیمت پایین تری برخوردار است. نکته قابل توجه در این محصول سرعت بالای تصویربرداری آن به نسبت دوربین‌های رایج است به این معنی که EX-FH۲۰ قادر به عکسبرداری در سرعت ۴۰ فریم در ثانیه و تصویربرداری در هزار فریم در ثانیه در حداکثر سرعت خواهد بود. به همین خاطر می‌توان از این دوربین در شکار تصاویر ورزشی به خوبی استفاده کرد.

این دوربین ۱/۹ مگاپیکسلی دارای زوم نوری X۲۰ بوده و به سیستم آنتی شوک (ضد لرزه) مجهز است. همچنین این دوربین ۲۷درصد کوچکتر و ۲۸درصد سبک‌تر از مدل EX-F۱ است.

تنظیمات متعدد این دستگاه به کاربر این امکان را می‌دهد که سرعت آن را از یک فریم در ثانیه تا ۴۰ فریم در ثانیه تنظیم کرده و متناسب با شرایط از حداکثر سرعت آن سود ببرد.

در عین حال سیستم تصویربرداری EX-FH۲۰ می‌تواند در سرعت ۳۰ فریم در ثانیه تصاویری در ابعاد ۷۲۰×۱۲۸۰ و در حداکثر سرعت تصاویری در ابعاد ۵۴×۲۲۴ را ارائه کند.

همچنین کاربر می تواند با استفاده از سیستم تصویربرداری در شب تصاویری با کیفیت را در تاریکی به دست بیاورد.

بر اساس گزارش گیزمگ، دوربین EX-FH۲۰ انواع کارت‌های حافظه را پوشش داده و با قیمت ۵۹۹دلار در دسترس مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.