هندی‌کمی، کمی‌بزرگ تر از موبایل شما

هندی‌کم جدید سونی، مدل HDR-TG۱ کوچک‌ترین، باریک‌ترین، سبک‌ترین و بالاخره جیبی‌ترین دوربین فیلمبرداری، با وضوح ضبط ۱۹۲۰ x۱۰۸۰ و شفافیت صدای ۵/۱ ch است.

این دوربین نه تنها همراه بی دردسر و خوش سفری است، بلکه به دلیل داشتن بدنه‌ای از تیتانیوم خالص، بسیار بادوام و مقاوم بوده و روکش ضدخش آن از زیبایی اش محافظت می‌کند.

این مدل جدید، با برخورداری از تکنولوژی شناسایی صورت، هم در تصاویر ویدئویی و هم در عکس‌ها، تا هشت صورت را در صفحه ال‌سی‌دی پانل لمسی ۷/۲ اینچ شناسایی می‌کند و به طور اتوماتیک متمرکز شده، نور طبیعی، رنگ و نور فلاش را متناسب با حالت‌های طبیعی پوست تنظیم می‌‌کند.

تنظیم این دوربین از روی ال‌سی‌دی بسیار آسان است و با فعال کردن حالت Quick on، دوربین ظرف یک ثانیه آماده می‌شود.

با داشتن این دوربین لزوما نیازی به نوار یا دیسکت نخواهید داشت و می‌توانید با یک Memory stick شانزده گیگابایتی، تقریبا ۶ ساعت فیلمبرداری کنید. این دوربین برای دستیابی به کیفیت ایده‌آل در تصاویر ویدئویی و عکس‌ها، از موتور قدرتمند پردازش تصویر Bionz بهره می‌برد.

در این دوربین کیفیت صدا نیز به اندازه تصویر مورد توجه قرار گرفته و میکروفون آن با کیفیت صدای ۵/۱ch روی سوژه فیلمبرداری زوم می‌کند. علاوه بر این، فایل‌های ذخیره شده روی Memory Stick به راحتی قابل انتقال به DVD و‌ هارد کامپیوتر است.

و اما، دوربین هندی کم TG۱ با وجود ابعاد کوچکی که دارد، ضبط تصاویر زیبای HD را امکان‌پذیر می‌سازد.