یک دوربین فیلمبرداری کوچک و ارزان قیمت

بازار دیجیتال - شرکت آمریکایی DXG که یکی از تولیدکنندگان فعال در زمینه طراحی و تولید دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال است، به تازگی یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال جدید را روانه بازار این محصولات کرده است.

این دوربین فیلم‌برداری جدید با مدل DXG-۵۹۵V به بازار معرفی شده است. DXG-۵۹۵V یک دوربین فیلمبرداری کوچک و قابل حمل بوده و می‌تواند صرفه اقتصادی خوبی را در خریدش نصیب کاربران بکند.

این دوربین با ابعاد کوچکش و با حذف فهرست‌های پیچیده و مشکل، کار با آن را برای کاربران، ساده‌تر کرده است. این دوربین که با قیمت مناسب ۲۰۰دلار به بازار عرضه شده، مبتنی بر تکنولوژی Full HD است.

DXG-۵۹۵V قابلیت فیلمبرداری با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را داشته و فیلم‌ها را با سرعت ۳۰فریم در هر ثانیه ضبط و ذخیره می‌کند.

این دوربین فیلم‌برداری همچنین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۸مگاپیکسل را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که در مقایسه با بسیاری از دوربین‌های عکاسی دیجیتال کیفیت بهتری دارد. دوربین فیلم‌برداری جدید DXG با طراحی باریک و کوچکش، امکان ویرایش فیلم و عکس را روی خود دوربین به کاربرانش می‌دهد. این دوربین قابلیت زوم اپتیکال تا ۵ برابر را داشته و مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۳ اینچ است.

DXG-۵۹۵V دارای یک پورت USB پرسرعت نسخه ۲ برای اتصال به کامپیوترهای شخصی، یک پورت S-Video و Composite برای اتصال مستقیم به تلویزیون‌ها است. این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و با کارت‌های حافظه SD و SDHC سازگار است. به این ترتیب کاربران این دوربین امکان ارتقای حافظه آن را تا ۸گیگابایت دارند و می‌توانند روی کارت‌های حافظه ۸گیگابایتی تا ۸ساعت فیلم با وضوح HD را ذخیره کنند.