عرضه لپ‌تاپ‌های جدید سری FW به بازار

بازار دیجیتال - ایران رهجو، نمایندگی رسمی فروش لپ‌تاپ‌های سونی در ایران از عرضه دو مدل جدید از سری FW به بازار طی دو روز آینده خبر داد. طبق اعلام این نمایندگی، مدل‌های VGN-FW ۱۲G و VGN-FW ۱۳G از لپ‌تاپ‌های جدید این برند هستند که مدل اول با قیمت یک‌میلیون و ۵۸۰هزار تومان و مدل دوم با قیمت دومیلیون و ۷۹۵هزار تومان به فروش خواهد رسید.طبق اعلام ایران رهجو، VGN-FW ۱۲G یک لپ‌تاپ ۳ کیلوگرمی است که به پردازنده CENTRINO P۸۴۰۰ CORE ۲DUO ۲/۲۶GHZ، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰گیگابایت SATA مجهز است.

کارت گرافیک این لپ‌تاپ‌ نیز ATI HD ۳۴۷۰ و داریـو آن DVD/RW و DL/RAM است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز ۴/۱۶ اینچ از نوع WXGA با وضوح ۹۰۰×۱۶۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به پورت USB، مودم، وب‌کم و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. مدل VGN-FW ۱۳G نیز یک لپ‌تاپ ۳ کیلوگرمی است که به پردازنده CENTRINO P۹۴۰۰ CORE ۲DUO ۲/۵۳GHZ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت SATA مجهز است. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ نیز از نوع ATI HD ۳۴۷۰ و درایو آن BLU-RAY RW است.

VGN-FW ۱۳G به صفحه نمایش ۴/۱۶ اینچی از نوع WXGA با وضوح تصویر ۹۰۰×۱۶۰۰ نقطه در اینچ، کابل USB، بلوتوث، وب‌کم و ..... مجهز است.

این نمایندگی همچنین مدل VGN-SZ ۷۹ GN را به عنوان یکی از لپ‌تاپ‌های سبک وزن و پرفروش سونی معرفی کرد که به پردازنده CENTRINO CORE ۲DUO ۲/۵۰GHZ رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت مجهز است. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ نیز GEFORCE ۸۴۰۰ با ظرفیت ۸۳۱ مگابایت است.

تجهیز به صحفه نماش ۳/۱۳ اینچی از نوع WXGA با وضوح تصویر ۸۰۰×۱۲۸۰ نقطه در اینچ، درایو DVD/RW و DL/RAM، بلوتوث، وب‌کم و .... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

ایران رهجو قیمت این لپ‌تاپ ۷۶/۱ کیلوگرمی را دومیلیون و ۳۲۰هزار تومان اعلام کرد.