پرفروش‌ترین گوشی‌های هفته

فروشندگان تلفن‌همراه در بازار جمهوری تهران، هفت گوشی از برندهای نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و اچ تی سی را پرفروش‌ترین گوشی‌های هفته جاری معرفی کردند. فروشندگان گوشی‌های نوکیا در بازار تلفن‌همراه دو مدل ۳۱۱۰ و ۶۳۰۰ نوکیا را به عنوان پرفروش‌ترین مدل این برند معرفی کردند. گوشی تلفن‌همراه نوکیا ۳۱۱۰ که از شبکه‌های GSM۱۸۰۰وGSM۱۹۰۰ پشتیبانی می‌کند، در ابعاد ۵/۱۰۸ در ۷/۴۵ در ۶/۱۵میلیمتر ساخته شده است. این گوشی ۸۷ گرمی دارای صفحه نمایشTFT است که قدرت پشتیبانی از ۲۵۶هزار رنگ را دارد و دارای رزولوشن ۱۲۸ در ۱۶۹پیکسل است و دارای حافظه داخلی ۹مگابایتی و اسلات کارت میکروSDاست.

در همین حال گوشی ۶۳۰۰ نوکیا که بیش از یک سال است وارد بازار تلفن‌همراه تهران شده با ظاهری کلاسیک و امکانات مناسب توانست مقام پرفروش‌ترین گوشی نوکیا را در بازار تلفن‌همراه ایران به خود اختصاص دهد.

این گوشی که از ماه نوامبر سال ۲۰۰۶ در دو رنگ نقره‌ای و مشکی وارد بازار جهانی شده، علاوه بر صفحه نمایش TFT از قابلیت نمایش ۱۶میلیون رنگ دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و سیستم پخش صدای پلی فونیک ۶۴کاناله نیز برخوردار است .حافظه داخلی این گوشی ۸/۷مگابایت است و قابلیت ارتقای حافظه تا دو گیگا بایت را دارد.

فروشندگان گوشی‌های سونی اریکسون دو مدل K۸۱۰ و W۸۸۰ را به عنوان پرفروش‌ترین مدل‌های این برند نسبت به سایر گوشی‌ها معرفی کردند.

گوشی سونی اریکسون مدل K۸۱۰ از بدو ورود به بازار تلفن‌همراه به دلیل برخوردار بودن از دوربین سه مگاپیکسلی و ظاهری زیبا مورد استقبال اکثر متقاضیان قرار گرفته است. دو مدل F۴۸۰ و U۶۰۰ سامسونگ توانستند با امکانات مناسب مورد انتخاب اکثر متقاضیان قرار گیرد و در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گیرد.

گوشی F۴۸۰ سامسونگ که شباهت بسیاری به مدل Armani این برند دارند، دارای صفحه نمایش لمسی ۸/۲ اینچی، قابلیت ارسال پیام ویدیویی، ارسال و دریافت پست الکترونیک، بلوتوث، «یو اس بی - ۲»، دوربین۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و تثبیت‌کننده تصویر است. در همین حال گوشی سامسونگ مدل U۶۰۰ که در ماه فوریه سال ۲۰۰۷ میلادی وارد بازار جهانی شده است، دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی، ابعاد عکس ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، حافظه داخلی ۶۰ مگابایت، حافظه جانبی(microSD (TransFlash، قابلیت Java MIDP ۲.۰، سیستم جستجوی Yahoo، سیستم اسکن و پردازش کارت ویزیت نیز برخوردار است.

فروشندگان گوشی‌های اچ تی سی Touch Diamond را به عنوان پرفروش‌ترین مدل این برند در بازار تلفن‌همراه معرفی کردند.

این گوشی دارای ابعاد ۱۰۲ در ۵۱ در ۵/۱۱میلیمتر است که آن را به یکی از مدل‌های مناسب Pocket PC تبدیل می‌کند.

گوشی Touch Diamond دارای یک دوربین سه مگاپیکسل با کانون اتوماتیک و وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل است و دوربین این گوشی دارای کلید اختصاصی نیست و برای تنظیم فاصله و گرفتن عکس از کلید حرکتی لمسی به این منظور استفاده می‌شود.