قیمت سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل در بازار پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران نسبت به روز گذشته با نوسان همراه نشد.

سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول، ایرانسل همچنان به دلیل برابر بودن عرضه و تقاضا مانند سابق در بازار عرضه می‌شود.
میانگین قیمت سیم‌کارت‌های موجود در بازار به شرح زیر است: سیم‌کارت‌های صفر ۰۹۱۲ با کدهای ۷،۶،۵،۴،۳،۲ و ۸ به ترتیب به بهای پنج‌میلیون و ۸۰۰هزار ریال، پنج میلیون و ۲۰۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۷۵۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۷۰۰هزار ریال، سه‌میلیون و ۴۵۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال و دو میلیون و ۸۸۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
سیم‌کارت کارکرده کد یک همراه اول نیز تا سقف پنج‌میلیون و 700‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
سیم‌کارت کارکرده کدهای ۷،۶،۵،۴،۳،۲ و ۸ به ترتیب به بهای چهار‌میلیون ریال، سه‌میلیون و ۶۰۰‌هزار ریال، دو‌میلیون و ۸۰۰هزار ریال، دو‌میلیون و ۸۰۰هزار ریال، دو‌میلیون و ۶۰۰‌هزار ریال، دو‌میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال و دو‌میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
سیم‌کارت اعتباری همراه اول (0919) نیز تا سقف 350‌هزار ریال فروخته می‌شود.شماره‌های رند و مرتب این نوع سیم‌کارت تا سقف 700‌هزار ریال در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
در همین حال سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل همچون گذشته به بهای ۱۰۰‌هزار ریال و یک‌میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد.