دوربینی برای عکاسی و فیلمبرداری در یک زمان

بازار دیجیتال- شرکت Sony به تازگی جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال خود را به بازار معرفی کرده تا برند محبوب Cybershot را گسترش دهد. این دوربین عکاسی جدید از سری «T» این شرکت و با مدل T۵۰۰ به بازار معرفی شده است. T۵۰۰ طراحی ساده اما باریک و جذابی داشته و بدنه‌ای فلزی و جالب توجه دارد.

این دوربین مجهز به قابلیت ویژه تغییر از حالت عکاسی به فیلمبرداری تنها با استفاده از یک کلید است.

این دوربین عکاسی عکس‌ها را با وضوح تصویر ۱/۱۰مگاپیکسل گرفته و فیلم‌ها را با وضوح HD ضبط و ذخیره می‌کند.

این فیلم‌ها با وضوح تصویر ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰فریم در هر ثانیه ضبط می‌شوند.

این دوربین عکاسی دیجیتال مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان ارتقای حافظه تا ۴گیگابایت را دارد. به این ترتیب کاربران آن امکان ذخیره بیش از ۶۰دقیقه فیلم با وضوح تصویر HD را روی این حجم حافظه در اختیار دارند. T۵۰۰ مجهز به لنز Carl Zeiss بوده و دارای یک کلید مستقل و آهنگین برای بزرگنمایی (Zoom) تصاویر است.این دوربین مجهز به یک نمایشگر LCD لمسی با اندازه ۵/۳اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰پیکسل به نمایش می‌گذارد. دوربین عکاسی دیجیتال جدید Sony مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره با امکان تشخیص ۸چهره بوده و از لرزشگیر اپتیکال دست بهره می‌برد.

این دوربین همچنین دارای یک پورت ویژه به نام HSMI برای اتصال مستقیم به تلویزیون‌های HD و سری BRAVIA شرکت Sony است.

شرکت Sony این دوربین عکاسی جدید خود را در نمایشگاه بین‌المللی لوازم مصرفی الکترونیک IFA در برلین به نمایش گذاشته و اعلام کرده است که دوربین مدل T۵۰۰ خود را از ماه سپتامبر و با قیمت ۴۰۰دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.