محصولاتی جدید و ارزان قیمت

بازار دیجیتال- شرکت Trek Stor به تازگی سه محصول جدید خود را به بازار انواع MP۳ Player معرفی کرده است. این سه محصول جدید با مدل‌های i.Beat nova،Vibez و i.Beat organix۲.o به بازار معرفی شده‌اند.Vibez یک MP۳ Player ساده و برای استفاده کاربران خانگی است.این دستگاه مبتنی بر حافظه داخلی بوده و در سه نسخه ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت طراحی و تولید شده است، این MP۳ Player طراحی بدنه جالب و متفاوتی داشته و می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند.Vibez قابلیت ایجاد کتابخانه موسیقی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.این محصول امکان پخش و اجرای فایل‌هایی با فرمت‌های DRM۹ و DRM۱۰ را دارد.به این ترتیب کاربران آن قابلیت استفاده و اجرای فایل‌های موسیقی دانلود شده از اینترنت را هم دارند.

i.Beat organix۲.o هم محصول جدید دیگری از Trek Stor است. این MP۳ Player هم مبتنی بر حافظه داخلی بوده و در دو نسخه ۴ و ۸ گیگابایتی طراحی شده است. این دستگاه قابلیت ضبط برنامه‌های رادیویی و پخش و اجرای فایل‌های DRM۹ و DRM۱۰ را دارد.

i.Beat organix۲.o در رنگ‌های متنوع سبز، سفید، نقره‌ای و مشکی طراحی شده و در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۵۵ ساعت موسیقی را دارد.محصول دیگر این شرکت، i.Beat nova است. این MP۳ Player هم در سه نسخه ۲، ۴ و ۸ گیگابایتی طراحی شده و مجهز به باتری قابل شارژ است. i.Beat nova دارای نمایشگر OLED بوده و قابلیت ضبط صدای دیجیتالی را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.طبق اعلام شرکت Trek Stor این MP۳ Player‌های جدید از آخر ماه سپتامبر به بازار می‌آیند. این شرکت اعلام کرده که Vibez با قیمتی از ۷۹ یورو تا ۱۲۹ یورو، i.Beat nova ۲.۰ با قیمت ۳۹ یورو یا ۶۹ یورو و ‌i.Beat nova با قیمتی از ۲۹ یورو تا ۴۹ یورو برای نسخه‌های مختلف‌شان به بازار عرضه خواهند شد.