لپ‌تاپ‌های جدید سونی در راهند
بازار دیجیتال- سونی از عرضه دو لپ‌تاپ جدید به بازار طی روزهای آینده خبر داد. طبق اعلام ایران رهجو، نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، VGN-FW12G و VGN-FW13G لپ‌تاپ‌های جدید این برند هستند که به زودی میهمان بازار داخلی خواهند شد. بر اساس اعلام این شرکت، VGN-FW12G یک لپ‌تاپ سه کیلوگرمی است که به پردازنده Centrino p8400 core 2 Duo 2/26GHZ، رم دو گیگابایتی از نوع DDRII و هارددیسکی با ظرفیت 250گیگابایت مجهز است.

تجهیز به کارت گرافیکی ATI HD۳۴۷۰، درایو DL/RAM و DVD/RW، صفحه نمایش ۴/۱۶اینچی با وضوح ۹۰۰×۱۶۰۰نقطه در اینچ، پورت USB، بلوتوث، مودم، وب‌کم و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ سه کیلوگرمی است.
مدل VGN-FW13G نیز یک لپ‌تاپ سه کیلوگرمی است که به پردازنده Centrino p9400 Core 2Duo، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت 320گیگابایت است. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ نیز ATI HD3470 است. تجهیز به Blu-ray RW و صفحه نمایش 4/16اینچی WXGA با وضوح 900×1600نقطه در اینچ، پورت USB، بلوتوث، وب‌کم و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. هنوز قیمت دقیق این لپ‌تاپ‌ها اعلام نشده است، اما به محض ورود به بازار با نمایندگی ایران رهجو به فروش می‌رسد.
این نمایندگی همچنین مدل VGN-CR۳۵۳G را از لپ‌تاپ‌های زیبای این برند معرفی کرد که طرح پوست مارمولکی دارد. این لپ‌تاپ به پردازنده Centrino Core ۲ Duo ۲/۱GHZ، رم دوگیگابایتی، هارد دیسکی با ظرفیت ۲۵۰گیگابایت و کارت گرافیکی ATIX۲۳۰۰ با ظرفیت ۸۹۵مگابایت مجهز است. تجهیز به DVD/RW و DL/RAM، بلوتوث، پورت USB، مودم و وب‌کم و صفحه نمایش ۱/۱۴اینچی با وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ نقطه در اینچ از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ ۵/۲کیلوگرمی با قیمت یک‌میلیون و ۳۲۰هزار تومان و ضمانت ایران رهجو به فروش می‌رسد.