Elitegroup، سومین برند پرفروش مادربورد

بازاردیجیتال- طبق آمار ارائه شده توسط شبکه S&P مادربوردهای Elitegroup پس از GIGABYTE و ASUS به عنوان سومین نام تجاری پرفروش این کالا در بازار معرفی شد.

قراگزلو، مدیر مادربوردهای شرکت سازگار ارقام در نشست خبری این شرکت ضمن اعلام مطلب فوق گفت: با توجه به فروش صدهزار عددی مادربورد در هر ماه، مادربوردهای Elitegroup ده‌درصد سهم فروش بازار را در اختیار دارند و به عبارتی از هر ده مادربورد فروش رفته در این شبکه یک عدد از آن Elitegroup است.

نریمان خالصی مدیر محصول Elitegroup سازگار نیز با اشاره به شتاب گرفتن رشد و افزایش به‌کارگیری فن‌آوری‌های نوین در ساخت محصولات ای.سی.اس، مهم‌ترین ویژگی‌های مادربوردهای جدید Elitegroup که با نام Black Series عرضه می‌شود را «افزایش کارآیی موثر و بهای مناسب کالا» دانسته و از «ساده‌سازی فن‌آوری‌های پیچیده در فرآیند ساخت» به عنوان عامل مهم در دستیابی به این ویژگی‌ها یاد کرد.

خالصی همچنین گفت: نسل دوم استاندارد PCI Express II که اکنون ای.سی.اس توانسته آن را به عنوان نخستین تولیدکننده مادربورد در محصولات Elitegroup به‌کار گیرد، باعث شد تا پهنای باند برای این درگاه به ۵۰۰مگابایت بر ثانیه افزایش یابد.

نسل اول این استاندارد در ۲۰۰۴ ارائه گردید و پیش از آن استانداردهای ISA از ۱۹۸۱ و PCI از ۱۹۹۲ رایج بود. بنا به گفته او، توان به‌کارگیری و همسویی با چنین فرآیندی و به‌کارگیری این استانداردها تنها از عهده تولیدکنندگان برتر این محصولات برخواهد آمد.

وی افزود: وجود تراشه‌های P۴۳ به‌کار رفته در طراحی و ساخت این محصولات می‌تواند افزایش فروشی با ۶۵درصد بازار را در انتهای سال ۲۰۰۹ از آن خود سازد.